Beauty News Nivea #DIYHairstyle + CONCURS!

Parul, un chin real pentru mine pentru ca este moale, cade, am firul subtire si fara volum, dar cu putina indemanare, produse care sa ti se potriveasca si cateva tips&triks personalizate poti iesi din impas destul de repede.


Cum nu se putea altfel, Nivea are o sectiune speciala pe site cu o gramada de coafuri simple si de efect, dar si in tendinte.

”Odata cu sosirea anotimpului cald, avem tendinta de a acorda o ingrijire mai atenta parului nostru care isi revine usor, usor dupa provocarile geroase ale sezonului rece.
Chic este cuvantul ce descrie cel mai bine coafurile tendintelor din acest an. Pentru a obtine titlul de trend-setter in materie de hairstyling, impletiturile trebuie sa ramana un must-have al verii. De asemenea, buclele lejere in stil boho-chic sau tunsorile pixie cut sunt perfecte pentru fetele care doresc sa isi lase parul desfacut. In realizarea coafurilor, aveti grija sa folositi produse de styling potrivite pentru tipul de par si, dupa uscare, nu uitati sa aplicati spary-uri de protectie a parului impotriva factorilor externi”, ne recomanda Sally Brooks.

Eu mi-am aranjat parul pentru Digital Diva 2015, iar rezultatul a fost unul natural, foarte rezistent si super usor de realizat.

Pasul 1. Mi-am spalat parul cu samponul meu obisnuit si l-am lasat sa se usuce. Cand era uscat aproape complet, am aplicat la radacina cateva tuse de spuma pentru volum.
Cum se aplica corect aceasta spuma vedeti in filmuletul de aici

Pasul 2. Am folosit ondulatorul si mi-am creat niste bucle mari pe care le-am fixat individual cu agrafe si putin fixativ pentru volum.


Le-am lasat asa pana m-am machiat si apoi le-am desfacut. Pentru un plus de fixare am aplicat la final si putin fixativ din gama Mega Strong tot de la Nivea.

Buclele mi-au rezistat pana seara, fara sa le protejez cumva, parul nu a fost incarcat sau lipit si ma declar multumita de produsele de styling Nivea. Este prima data cand incerc ceva de la ei pe partea aceasta, asa ca ma bucur tare sa le am pentru lupta cu parul meu fin si fara volum.

Sunt sigura ca pentru multe dintre noi este o adevarata corvoada parul neascultator, va propun un concurs fulger cu un premiu "tinta": un fixativ si o spuma de par din gama Diamond Gloss de la Nivea.

Ce trebuie sa faci pentru a castiga? Nimic mai simplu;
- like DanaMakeup pe Facebook
- like Nivea pe Facebook
- share public concursului ( exista jos butonul de Facebook si puteti da direct sau puteti da share de la postarea mea pe Facebook ) sau pozei de concurs!
- inscrie-te la newsletterul blogului
- lasa-mi un comentariu cu raspunsul la intrebrea: "Care este cel mai folosit truc al tau pentru a-ti aranja parul?"

Pentru o usoara minitorizare a respectarii conditiilor de participare, va rog sa completati chestionarul de mai jos, dar castigator va fi comentariul cu cel mai tare truc ;)

a Rafflecopter giveaway

Concursul va incepe la miezul noptii si va dura pana la data de 20.06.2015, iar castigatorul va fi anuntat cat de curand, dar la maxim o saptamana dupa data incheierii.

Premiulva fi trimis de catre mine prin Posta Romana, deci accept inscrierile fetelor care locuiesc in Romania sau care imi pot lasa o adresa de livrare de aici.

Mult succes tuturor!

Later edit: Castigatoarea este Corina Corina cu comentariul de mai jos. Corina, te rog sa imi lasi datele tale de contact pe mail bydanamakeup@gmail.com. Astept pana Duminica seara si in caz contrar voi alege urmatorul comentariu care mi-a placut.


Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/


Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro


Etichete: , , , ,