Inglot beauty news

Joia trecuta, Inglot a lansat in magazine noile colectii de vara si va avertizez de pe acum ca sunt irezistibile.
De departe cea mai mare atentie mi-au atras pigmentii, care in kitul meu de makeup artist au loc de cinste. Am adunat usor, usor o colectie frumusica.




Noii pigmenti AMC Pure Pigment Eye Shadow au fost  creati respectand cele mai noi tendinte in culoare si au finnish usor gliterrat sau multifatetat.  In noua colectie veti gasi nuante de piersica delicata, roz sau verde, albastru si mov.
Inglot  AMC Pure Pigment Eye Shadows sunt creati din pigmenti puri ( 90% ), sunt foarte rezistenti , au in compozitie Vit E, rezista la transpiratie si eu ii iubesc iremediabil.  Nu au in compozitie ingredient iritante pentru piele.


Colectia mea s-a imbogatit cu pigmentul nr 113, un albastru intens cu usoare irizatii mov.


L-as incadra in categoria “dual chrome” pentru ca se observa la fel de intens ambele culori ale pigmentului, insa in functie de cum bate lumina acesta capata noi vibratii.


Pentru a completa machiajul ochilor, noua mascara cu efect de alungire este exact ce iti trebuie.


Periuta mica din silicon va alungi pana si cele mai mici gene pentru ca tu sa ia o privire seducatoare.


Mai poti alege noile nuante de creioane de buze sau blushuri cremoase, ideale pentru vara sau tenurile uscate.




Colours all the way pentru accesoriile Inglot. Acum puteti gasi buretei pentru aplicat fondul de ten  in ce culoare iti doresti. Bureteii sunt accesorii indispensabile in rutina de machiaj a oricarei pasionate de frumos pentru ca sunt multifunctionali si efectul obtinut la final este de ten perfect.




Un portfard transparent este binevenit intotdeauna. Eu am kitul de makeup ca un geamantan, fara compartimente stabilite, asa ca un astfel de portfard este ideal. Trebuie sa vad ce am in fiecare: skincare, creioane de buze sau mascara.


Daca te-ai plictisit de beauty-case-urile clasice pe nuante de negru sau argintiu, iata ca poti alege ce culoare vrei tu! Eu as merge pe nuante de albastru.



Tu ce ai alge? 

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela

Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , , ,