#BeautySwapbyBeautyBarometer editia a II-a

Nici nu stiu cum sa incep acest articol, pentru ca simt ca am fost cate putin din fiecare si nimic din tot. Sa spun ca am fost co-organizator este mult prea mult, sa spun sa am fost asistenta Anei este iarasi cam putin, dar pana la urma conteaza ca m-am implicat. Evenimentul acesta frumos a ajuns la editia cu numarul doi si m-am bucurat foarte tare ca va exista si editia a III-a. Yeyyyyy.




Mai iertati daca sunt vanitoasa, insa sunt tare mandra de mine ca dupa seria de concursuri #4anidedanamakeup am putut a mai adaug suport si pe partea asta la beauty swap. Asta inseamna enorm pentru mine, care vesnic ma consider la inceput si fara experienta.

Eu cred foarte mult in brandul Kitoko si in toata linia de ingrijire a parului ASP Hair ( din care face parte si Kitoko ) asa ca prietenii mei au oferit cu mare drag sansa de a cunoaste aceste produse minunate si colegelor mele din blogosfera. Gasiti tot ce am scris despre ei pe eticheta Kitoko.

Pe langa numeroase cosmetice intinse pe mesele de la InSpyer au mai fost si gustarele Herbalife. Ora de incepere 18.00, era destul de critica pentru multe dintre noi, asa ca batoanele proteice sau soia prajita ne-au fost un real deliciu. Despre alimentarie nu prea am scris pe blog, insa despre cea mai noua gama de ingrijire de la Herbalife, Skin, am tot scris. Sigur fetele care au castigat la tombola produse Skin vor reveni cu review-uri pe blogurile lor. Eu va sunt oricum datoare cu guest-post al fetelor care au testat alaturi de mine. Promit ca il public curand!

Dupa ce am ajuns la locatie, cam cu o ora si jumatate mai devreme, eu, Ani si Tavia, am inceput sa pregatim cadourile daruite cu drag de sponsorii nostri: Oriflame, Farmec, Dove, Arome de Lux, Pick N Dazzle, Gerocossen, Go & Fun, essence, Elmiplant, Melkior, B.U, Marionnaud Paris, Braidy, Magnifique Skin, Kitoko, Beauty Reveal, Softcup, Colour B4 Romania, Traistuta cu zale, Luxury Perfumes, Herbalife, Paula's Choice, Iulian Sima Fotograf, Kayus, Qi Cosmetics, Hipocrat, Melvita, DS Laboratories.



Pe la 17.30 fetele deja incepeau sa soseasca, asa ca eu mi-am luat rolul in serios si am bifat fiecare bloggerita sosita, am avut grija sa nu plece nimeni fara cadouri.

Foto: Iulian Sima

Evenimentul in sine a fost tare interesant si datorita speakerilor, care ne-au impartasit cate putin din experienta lor pe care noi o putem transpune in blog. Am avut ce invata de la fiecare, insa din pacate eram prea nerabdatoare sa inceapa negocierile pentru schimburile de cosmetice.

Chiar daca am fost acolo prinsa cu multe chestiute, tot am avut timp de un schimb mic si iata cu ce m-am intors:

Schimb am facut cu Tavia, Stefania, Federova, Ani, Maria si Stella. Multumesc fetelor!

Am reuit sa fac si cateva poze....


Ira, Ani, eu, Ilda si Fede ( multumim pentru poza, Fede )

Am castigat si o cutiuta Pick`n`Dazzle despre care abia astept sa va povestesc. O tin secret pana atunci.
Evenimentul a fost o reusita si o felicit din inima pe Ani pentru tot efortul depus, iar data viitoare va iesi si mai bine, si mai frumos. Sunt sigura!

PS: sper sa il apuc, iar bebe #3 sa nu se grabeasca sa vina pe lume.

As pune aici toate fetele participante, insa sunt 60 si nu as vrea sa va plictisesc, dar daca sunteti curioase despre ce au povestit ele pe blog, iata aici toate articolele

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro


Etichete: , , , , , , , , , ,