Cum a fost la Cosmobeauty 2015!

Pentru mine Cosmobeauty 2015 a insemnat altceva, mult mai mult decat oferte tentante ( de care evident ca am profitat ) sau cosmetice PRO. Anul asta EU am sustinut o demonstratie de machiaj la scena, asa ca incet si sigur incep si eu sa prind aripioare.

Multumesc Daria pentru foto!


Trebuie sa recunosc ca am avut un catralion de emotii si m-am linistit abia dupa ce s-a terminat, am vazut ca totul a iesit bine si fetele m-au incurajat.

Maria, ca de obicei imi este model si ne puteti admira, analiza, critica si pe YouTube cu tutorialele noastre de machiaj.

Din pacate lumina nu a fost prea buna si nu am poze elocvente, insa va povestesc in cativa pasi cum am realizat machiajul si exact ce produse am folosit.
- am pregatit pleoapa cu fond de ten si pudra
- am aplicat in coltul extern si in pliul pleoapei nuanta S-924 Purple de la Make Up For Ever ( review aici )
- am aplicat pe restul pleoapei pigmentul Inglot nr 50 cu efect dual chrome texturat cu Duraline.
- pe pleoapa mobila, cat mai aproape de linia genelor am aplicat gel eyeliner albastru nr 09 de la Wjicon
- pe mucoasa si pleoapa interna am aplicat un khol turquoise
- am iluminat coltul intern si arcada cu pigmentul Ice Pink de la Numeric Proof
- am definit sparancenele cu creionul pentru sprancene de la Artistry in nuanta Taupe
- am rimelat cu o mascara de la Pupa folosind un aplicator de unica folosinta

Multumesc Academia Startline pentru foto!

Machiajul tenului l-am realizat foarte simplu:
- am aplicat fondul de ten Youth Extend de la Artistry in nuanta Ochre
- am luminat cearcanele cu corectorul waterproof de la Atelier Paris
- am fixat cu pudra translucida de la Paris Berlin
- pometii i-am definit cu un roz proaspat din paleta de blush-uri de la Numeric Proof
- am luminat putin cu iluminatorul de la Estee Lauder ( review aici )

Machiajul buzelor la fel de simplu:
- am conturat cu un creion de buze nude de la Yver Rocher
- am aplicat un gloss nude de la Elizabeth Arden
- am aplicat pigmentul Ice Pink de la Numeric Proof pe centrul buzelor pentru o mai mare prospetime

Dupa ce mi-am revenit, am mers si eu sa vad ofertele, dar chiar nu mai aveam chef prea mare, asa ca am dat iama in ojele Orly si mi-am luat una din colectia de anul trecut pe care o ador. Presimt ca va fi oja anului.


Am plecat mai departe la Melkior, dar era atat de aglomerat inca nu am stat. Oricum cei de acolo tot mi-au daruit ceva si tin sa le multumesc pentru gestul frumos:


Am sfarsit si banii si ultimele puteri la Inglot. Colectia mea de pigmenti s-a marit cu alti patru:


Ziua a continuat cu fetele la o cafea si discutii incinse despre frumusete.

Voi ati fost la Cosmobeauty? Ce v-ati luat?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Tweeter: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www pinterest.com/danielastancuex/
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,