I Love Yves Rocher

Stiu ca despre acest brand nu prea am scris pe blog, insa sunt client fidel si la maxim trei luni trebuie sa fac o comanda.
Astazi m-am decis sa va arat ultimele doua comenzi plasate si evident ca urmeaza inca una.




Gelurile de dus sunt nelipsite din casa mea, din baia mea si din cadourile pregatite cu drag pentru prieteni. Imi plac foarte mult variantele cremoase si preferatul tuturor timpurilor este cel cu aroma de cafea foarte aproape este si cel cu ulei de macadamia.
Ori de cate ori prind oferta unde am posibilitatea sa comand mai multe bucati imi refac stocul. La propriu. Comand si cate cinci bucati din gelurile astea de dus. Imi place ca sunt cremoase, lasa pielea hidratata si o aroma placuta in baie pentru mai mult timp.
Imi plac si gelurile de dus din gamele de parfumuri florale sau editii limitate cu destinatii de vacanta. Am incercat parfumurile de liliac, flori de cires, exotic si multe altele.
Pentru prima data am ales si varinate mini ale gelurilor de dus, ideale pentru calatorii scurte sau sa iti creezi o parere inainte de a face investitia finala.
Uleiul oriental de dus cu ulei de argan bio este scumput, dar dupa ce am incercat mini-produsul cred ca o comit la comanda viitoare. Tot in varianta travel am si exfoliantul pentru corp. Este divinnnn. Are particule fine, care realizeaza exfolierea lasand o piele super fina si catifelata, dar si hidratata.
Gelul de dus cu aroma de trandafir, l-am primit la intalnirea blogerilor din Decembrie si il pastrez pentru week-endul de Valentines Day ca se potriveste manusa.


Parfumurile Yves Rocher sunt iarasi nelipsite. Ofertele personalizate pe care le primesc ma ispitesc mereu cu noi si noi parfumuri. Vedeti deja in poze ca la fiecare comanda exista macar un parfum, iar noutatea Quelques Notes D`Amour urmeaza la comanda ce o voi face saptamana viitoare.
Anul trecut pe vremea asta va aratam colectia mea de parfumuri Yves Rocher, iar pana acum nu s-a micsoarat deloc ci numai au fost inlocuite unele dintre ele cu cele mai noi lansari. Nu pentru ca nu imi mai plac ci pentru ca sunt curioasa sa incerc orice este nou.
Si la parfumuri, variantele mini mi se par foarte potrivite pentru a testa. Desi imi place Tendre Jasmin nu cred ca il voi cumpara la pret intreg, insa nu il voi refuza daca va fi cadou la comenzile viitoare.



 Am ales sa incerc si apa micelara de la ei. In prima comanda am formula initiala a acestei ape, iar cea mai recenta lansare este apa micelara din gama Sebo Vegetal.
Varianta clasica a acestei ape mi-a placut, dar nu peste masura. Isi face bine treaba, nu mi-a provocat iritatii, nu miroase nici prea grozav nici prea deranjant. Este un produs mediu din punctul meu de vedere. Nu va fi prima mea alegere, dar never say never!
Formula noua nu am desfacut-o, insa revin cu impresii imediat ce ma lamuresc.

Demachiantul de ochi bifazic este preferatul meu de multi ani. Mereu am grija sa nu imi lipseasca din casa. In toti acesti ani, sa tot fie vre-o patru, am facut numai o pauza si am folosit demachiantul bifazic de la Artistry.

La capitolul machiaj nu am incercat prea multe, insa am incercat skincare si mi-a placut.
Pentru prima data am comandat un creion dermatograf de la ei. Am ales maro si sunt mandra de alegerea mea. Mina creionul este moale, se intinde usor si imi serveste foarte bine ca baza pentru farduri. Il aleg mai ales in machiajele de zi, dar nici pentru cele de seara nu este de ignorat. Pigmentatia lui este intensa si poate fi usor construita functie de preferintele tale.

Mascara pentru volum nu cred ca mi-a lipsit vreodata in ultimii doi ani. Cu adevarat ofera volum genelor tale si sper ca dupa atata amar de vreme sa ii fac si un review. Varianta waterproof o folosesc si in kitul meu de make-up pentru miresici si cliente.



Evident ca nu puteam trece cu vederea editiile limitate de Craciun. Anul acesta Yves Rocher a ales fructe negre, iar eu am o crema de maini travel-size si o crema de corp. 
Sincer nici nu stiu cand o sa le incerc pentru ca am deja prea multe cosmetice desfacute, iar pentru 2015 mi-am propus sa le si termin. Cand ma lamuresc voi scrie pe blog, pana atunci le admir in tacere.

Voua va plac produse Yves Rocher? Comandati de la ei?

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,