Review - Spuma de curatare Tea Tree Face Wash de la Thursday Plantation

Am raspuns afirmativ campaniei de testare initiata de Thursday Plantation Romania si Beauty Barometer pentru a testa produsele brandului. Eu am aprimit spre testare spuma de curatare Tea Tree Face Wash si inca un produs despre care ca voi vorbi intr-o alta postare.


Thursday Plantation este o prima companie din lume de produse cu 100% ulei pur din arbore de ceai ( Tea Tree Oil ), fondata in 1976. Thursday Plantation are o gama variata de produse care conține produse antiseptice si antifungice, produse împotriva acneei si păduchilor, produse pentru igiena orala si corporala cat si soluții antibacteriene pentru uz casnic.
Cum am mai scris si intr-o postare anterioara, extractul de tea tree este benefic in tratarea si prevenirea formarii acneei, a punctelor negre sau albe, asa ca nu mai revin detaliat asupra acestui aspect.


Spuma de curatare Tea Tree Face Wash este un sapun-spuma natural cu rolul de a curata bland pielea si de a indeparta excesul de sebum. Este un produs destinat etapei de curatare / demachiere din rutina zilnica de ingrijire si pasul 1 din programul in trei pasi propus de Thursday Plantation.
Pe langa exatractul de ulei pur de tea tree, aceasta spuma mai contine si extract de musetel pentru a calma pielea iritata. Produsul nu contine sapun, nici ingrediente chimice precum peroxidul de benzoil ( pentru a evita efectele secundare ), nu conține parabeni, petrochimice, propilen glicol, polisorbati, parfumuri sintetice, coloranți sintetici, ingrediente cu derivate animale

Pentru ca nu contine parfum este posibil ca mirosul sa nu placa tuturor. Extractul de tea tree miroase putin spre mentol si pe mine nu ma deranjeaza, dar nici nu ma omor dupa el.

Produsul este prezentat intr-un recipient din plastic cu pompita. Dupa ce imi umezesc fata, aplic o pompita in palme si apoi masez usor pe ten. Din recipient vei observa considtenta fina a spumei, nu este nevoie de masaj facial ca sa o obtii, ea iese spuma direct din recipient.

Eu folosesc o pompita si este suficienta pentru intreaga fata,
Imi place sa folosesc aceasta spuma de curatare cand nu am machiaj sau cand deja tenul meu este demachiat. De fapt eu nu cred ca aceasta spuma are putere sa curete machiajul, ci numai in faza de final a demachierii pentru ca are putere sa curete impuritatile si cele mai ascunse resturi de machiaj, realizeaza o curatare in profunzime fara sa agreseze pielea.

Nu am observat sa imi usuce tenul, dar trebuie sa mentionez ( si voi sa aveti in vedere asta ) ca intotdeauna dupa tonifiere imi aplic hidratare, deci in acest scurt timp de cateva minute nu am observat senzatia de piele care tine.

Am folosit o perioada numai aceasta spuma de curatare alaturi de rutina mea obisnuita si am observat ca nu mi-au mai aparut cosurile razlete de pe zona barbiei. Cu adevarat tenul meu este mai curat.
Apoi mi-am introdus in rutina si lotiunea tonica si crema hidratanta dar despre ele urmeaza postari dedicate.

Trebuie sa recunosc ca atunci cand nu o folosesc reapare senzatia de mancarime in zonele predispuse aparitiei cosurilor si abia atunci constientizez efectele reale ale acestor produse. 

Voi ati auzit de produsele Thursday Plantation? Cum suna aceasta spuma de spalare?

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , ,