Pick'N'Dazzle THE original gift

In sfarsit am prima mea cutie Pick'N'Dazzle si am terminat de topait prin casa de bucurie, asa ca m-am asezat la calculator sa va spun povestea acestei cutiute!

Au trecut deja trei luni de la lansarea acestei cutiute si multe s-au scris, la fel de multe s-au spus, dar astazi am avut privilegiul sa o cunosc pe Pavlina, femeia puternica si frumoasa din spatele acestui concept. 
Acest gen de cutiute, cel putin la noi, au fost promovate ca fiind  idee de cadou originala, ceea ce mi se pare util si interesant. Ce este cu atat mai interesant la Pick`N`Dazzle : cutia este personalizata si cu siguranta nu dai gres cu cadoul.




Hai sa stam bine si sa ne gandim obiectiv si sceptic, ca doar este in natura omului sa fie asa.
Ca orice afacere trebuie sa le iasa si lor ceva, dar pentru ca am avut experiente neplacute cu alte cutiute in continuare ne punem intrebarea : Le iese doar lor ceva? Eu ce castig am in afacerea asta?
Ei bine, hai intai sa lamurim ce este acesta cutiuta si de ce iesi si tu in avantaj.
In primul rand acesta este un concept de shopping prin care continutul cutiei este personalizat la profilul tau. Pentru a transmite corect datele tot ce ai de facut este sa mergi pe site si sa completezi profilul cu alegerile personale.
Ai trei variante de cutiute si implicit nivel de pret. Fiecare cutie va contine patru produse full-size de la brandurile partenere, dar in functie de ce ti se potriveste. Evident ca brandurile sunt diferite functie de range-ul de pret ales.

Pe langa faptul ca vei avea un super-deal primind patru produse pentru 79 Ron ( sa luam in calcul cea mai ieftina cutiuta ), transportul prin curier fara sa platesti in plus. Pai spune-mi tu ce brand trebuie sa alegi ca sa ai patru produse la 79 Ron?

Luna aceasta in cutiutele Pick`N`Dazzle se vor regasi produse  Coty, asa ca in cutiuta mea s-au regasit trei produse ale acestui distribuitor. De ce? Pentru ca fetele au retinut ca eu sunt makeup artist si mi-au pus mai multe produse de machiaj. Am apreciat cu atat mai mult cu cat cutiutele pentru evenimentul la care eu am participat nu au tinut cont 100% de profilurile completate pe site.

Brandurile Coty sunt: Miss Sporty, Rimel London ( in cutiile Sleek Peeks ), Sally Hansen, Astor ( in cutiile Dazzling Picks ) sau parfumurile Guess, Beyonce sau David Beckham ( pentru cutiile Premium )

Ca sa vezi ca nu bat campii, propun sa va arat prima mea Pick`N`Dazzle, in care are gasit urmatoarele produse:

- doua rujuri Astor ~30 Ron fiecare ( zilele urmatoare voi scrie si review )


- un tratament de unghii Sally Hansen ~40 Ron ( detalii cat de curand )


- gel de dus Linfa-age ( brand italienesc, care nu se gaseste in Romania ) cam 50 Ron ( am gasit pe net cu 15 euro )

Cum spuneam este un cadou interesant, fie ca alegi sa ti-l faci singura sau il daruiesti altcuiva, dar revin cu intrebarea: Cam ce cadou frumos ai putea alege cu 79 Ron? Nu prea mult, nu prea mare, nu multe produse. Corect?


In continuare sunt curioasa despre surprizele Pick`N`Dazzle si va indemn cu caldura sa va completati profilul si sa va ganditi la cadourile pentru fete, mame, prietene sau chiar iubite. Urmariti si pagina lor de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile.

Ia spuneti cinstit, cum vi se pare cutiuta? V-ati completat profilul?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!


Etichete: , , ,