Best of 2014 ( Rujul rosu ) Red Dragon de la Numeric Proof

Nu mai este un secret ca ador rujurile rezistente din gama Long Lasting de la Numeric Proof. Deja am prezentat pe blog doua nuante si acum, va prezint rujul anului: Red Dragon




Cum va spuneam acest ruj face parte din gama de Long Lasting si a fost alegerea mea pe tot parcursul anului, pentru ca un ruj rosu te scoate repede din anonimat.

primavara / vara / toamna

La prima vedere ai spune ca este un gloss, insa nu este nici pe departe asa, este un ruj lichid cu o rezistenta sporita. Nuanta este de un rosu cald cu usoare reflexe aurii, iar cand soarele este mai puternic chiar da intr-o nuanta de oranj.


Reflexele aurii il fac potrivit atat pentru ocaziile speciale, pentru petreceri, pentru perioada Sarbatorilor, pentru machiajele de seara sau de eveniment. Eu l-am folosit fara sa ezit in toate aceste situatii si cu siguranta imi va fi alaturi la petrecerea dintre ani.


L-am folosit destul de des si la mirese anul acesta.
Mizez pe el pentru ca stiu ca imi va rezista fara retusuri minim patru ore, nu usuca buzele si este usor parfumat.

Voi aveti un preferat? Cum vi se pare acest ruj rezistent?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!


Etichete: , , , , , , , ,