Review & swatch ruj lichid Sephora

Am pasit in luna Decembrie si rujul rosu va fi la mare cautare in machiajele de sarbatori. Astazi va prezint pe blog noul ruj lichid ultra-glamour Sephora in nuanta 05.



Aceasta nuanta de rosu intens poate fi purtata fara retineri de femeile indraznete, care nu se tem de nicio provocare. Ambalat intr-o cutie captusita, unică, acesta are o formulă crema cu o rezistenta indelungata, o culoare saturata, extravaganta si o stralucire insolenta.

Sephora chiar s-a intrecut pe sine cu acest ruj lichid pentru ca m-a surprins tare placut. Are textura lichida ( evident! Doar este un ruj lichid ) usor lipicioasa la inceput, dar senzatia dispare dupa cateva minute devenind confortabil de purtat.
Imi place pensula care acopera foarte bine intreaga buza, ajuta la aplicarea cat mai buna a rujului si poti doza cantitatea dorita prin eliminarea surplusului.


Tin sa va atrag atentia ca acest produs are formula inovatoare, waterproof, care rezista foarte bine in cele mai grele conditii, dar recomand sa puneti un strat de creion de buze inainte pentru a nu il simti uscat pe buze. Nu este extrem de deranjant, dar eu m-am simtit mai confortabil cu creion aplicat pe toata buza.
La capitolul rezistenta chiar nu are nici o problema. Merita fiecare banut si cu siguranta imi va fi de ajutor in machiajele pentru Craciun si Revelion.
Eu imi doresc sa mai incerc si o nuanta ceva mai cuminte si revin cu o postare.

Eu l-am purtat si la intalnirea cu BeautyBarometer aici. L-am aplicat pe la ora 15.30 si am plecat, intalnirea a inceput la 16.00 s-a lasat cu pupaturi, am baut cafea, suc si am vorbit super mult, iar la ora 22.00 cand am ajuns acasa era 90% acolo rujul. Am ramas uimita! Nu am retusat deloc, dar deloc.



Datorita formulei sale waterproof, acest ruj nu se demachiaza foarte usor, asa ca Sephora a lansat si un "antidot" dedicat.

Ultimate oil-in-gel lipstick remover este un demachiant care combina uleiurile si gelul, cu o textura surprinzatoare care elimina urmele de machiaj, hidratand in același timp buzele. Produsul indispensabil pentru inlaturarea rujului Outrageous Rouge Sephora…


Eu am incercat intai sa indepartez rujul cu demachiantul meu bifazic, insa recunosc ca a trebuit sa insist putin. S-a curatat intr-un final, insa in comparatie cu demachiantul special Ultimate oil-in-gel lipstick remover am muncit de zece ori mai mult si am agresat buzele. 
Il poti folosi cum doresti, eu am incercat ambele variante:
1. Am aplicat o cantitate mica din demachiant pe discheta si in mai putin de 30 secunde aveam buzele perfect curata si hidratate datorita uleiului din compozitie. 
2. Am incercat si sa aplic demachiantul direct pe buze si apoi sa curat cu o discheta si a fost la fel de rapida procedura, ba chiar am folosit o cantitate ceva mai mica pentru ca nu am mai risipit ce absorbise discheta.

Clar este un aliat de nadejde pentru iubitoarele rujurilor rezistente. 

Voua va plac astfel de rujuri? Vi se pare o idee draguta de cadou pentru Craciun? Mie clar da si sper sa ma cadorisesc cu inca cateva nuante mai cuminti.

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , , ,