Review - Ser regenerant Intensive de la Artistry

Mai este putin din 2014, iar pentru multe dintre voi noaptea dintre ani este foarte importanta. Marturie sta putinele locuri care mi-au ramas libere la machiaj, insa inainte de asta as vrea sa va recomand o gama intensiva de revigorare a tenului.

Fie ca aveti o rutina de ingrijire bine pusa la punct si aveti nevoie numai de o cura intensiva de hidratare, fie ca sunteti mai putin constiincioasa astfel de cure sunt bine-venite cand dorim sa avem siguranta ca tenul nostru este in cea mai buna forma.

Eu astazi va prezint o cura de sase saptamani cu serul regenerant de la Artistry!




Eu am descoperit acest produs in primavara si l-am folosit destul de des, insa fara sa fac o cura asa ca la carte. Recunosc ca am folosit numai mostre ( nu va mirati am folosit cam spre 20 de mostre ) atat eu cat si pentru clientele mele.
Pentru ca vreau sa cuprind cat mai mlta informatie o structurez asa cu liniute:

Ce este serul regenerant?
Un produs premium, care permite tratarea in profunzime a unor probleme de ten ce altfel ar fi fost realizate exclusiv in clinicile si saloanele de infrumusetare.
Este cea mai buna alternativa la peelingul chimic cu rezultate excelente fara reactii adverse pentru ca realizeaza exfolierea in profunzime pana la bariera de protectie a tenului fara sa o atace.

Chiar daca se numeste ser, textura lui este mai aproape de gel.
Produsul este recomandat pentru o gama larga de persoane si probleme ale tenului si mentionez aici asa:
1. Persoanelor care cauta ingrijire anti-rid pentru efectele lui regenerante;
2. Persoanelor cu tenul incarcat si puncte negre pentru curatarea in profunzime pe care o ofera;
3. Persoanelor cu acnee pentru ca exfolierea este foarte fina, curatare in profunzime fara sa usuce sau sa atace tenul;
4. Persoanelor cu ten cuperozic tot pentru delicatetea cu care se face exfolierea, iar exfoliantele mecanice, cu particule abrazive accentueaza problemele cu roseata tenului

Cum se foloseste?

La carte spune ca trebuie folosit de doua ori pe saptamana timp de sase saptamani. Este ok sa te intorci la exfoliantul tau bland dupa aceasta cura, dar eu am continuat sa il folosesc pe acesta in completarea exfoliantului meu ( evident ca mult mai rar, cam lunar ).
Pentru ca este un produs regenerant, un exfoliant enzimatic, se recomanda ca aceasta cura sa fie facuta in sezonul rece sau la trecerea de la sezonul cald la cel rece. Motivul principal pentru care se recomanda asta este ca pielea in refacere devine mult mai sensibila la soare si atunci pot aparea diverse reactii.

Eu am folosit-o si pe timpul verii, insa numai seara si am aplicat o lotiune cu protectie solara cat mai ridicata in urmatoarele zile.

Nu cred ca are sens sa insist ca trebuie folosit pe tenul perfect curatat, dar inainte de lotiunea tonica. Se aplica 8 picaturi si se intind bine pe ten evitand zona ochilor, se lasa sa actioneze 6-8 minute si apoi se indeparteaza cu apa.

Atentie: Daca te incanta efectele acestei game trebuie sa ai in vedere ca NICIODATA nu trebuie sa folosesti in acelasi timp mai multe produse ale gamei. Asadar alegi un produs in completarea rutinei tale de ingrijire.

Cum actioneaza?
Enzima extrasa din ciuperca Mucor Miehei rupe legaturile intre celulele moarte de la suprafata tenului pana ajunge la acele legaturi cu celule care inca sunt vii, functionale. Enzima nu va "exfolia" celule care inca sunt functionale deoarece se dezactiveaza intr-un PH mai acid ( sau mai mic de 5.5 cum este cel al tenului )

Pentru ca enzimele din compozitie lucreaza senzatia pe care o vei simti va fi de usoare "furnicaturi", dar nu va speriati caci este normal. Unele persoane au sesizat si o usoara inrosire a tenului care dispare la cateva minute de la indepartarea produsului.

Ce rezultate vei obtine?
Eu am observat o inbunatatire a calitatii tenului inca de la prima folosire, iar acesta este cel mai mare impact. Am observat aceleasi efecte si la urmatoarele folosiri, insa impactul a fost mai mic pentru ca deja stiam la ce sa ma astept.

Cum spuneam tenul meu a fost mai luminos, mai curat si am eliminat peste 50% din punctele negre. Tenul l-am simtit hidratat, iar cand am facut masuratorile cu aparatul meu de diagnosticare a tenului am obtinut doua puncte de hidratare, mi-a reglat sebumul ( de la 5 unitati la 2 unitati ) si porii erau vizibil micsorati.
Mai jos o poza cu tenul meu dupa prima utilizare. Se observa ca nu mai am obrajii foarte rosii, puncte negre aproape deloc, tenul este luminos.


Am facut acest experiment si pe o clienta de-a mea cu tenul extrem de uscat, nu isi face exfoliere ( pai am tenul uscat ce exfoliere sa imi mai fac?!?!?!? ) si am obtinut aceleasi rezultate excelente: hidratare ridicata la nivelul optim ( 4 unitati din 5 posibile ), sebum mic si netezime a tenului excelenta.

Eu spun ca acest produs merita fiecare banut, mai ales daca te pregatesti pentru un eveniment important cum este petrecerea de Revelion, nunta sau intalnirea de 20 de ani de la terminarea liceului. Oricand vrei sa arati impecabil!

Daca nu ai sase saptamani la dispozitie poti alege varianta "Program de revitalizare in 14 nopti". Pe langa rutina ta zilnica, aplica in fiecare noapte, timp de 14 nopti consecutive fielele din acest program si vei obtine rezultate remarcabile datorita complexului Deep Night Action 7 cu ingrediente de ultima generatie, care lupta cu cele sapte factori majori de imbatranire a tenului, dar fara a produce iritatii.

Ia spuneti-mi cum vi se pare aceste variante? Scumpe stiu, insa odata ce le vei incerca vei avea o revelatie. Eu am avut si am ramas la ele. Am incercat si alte variante, insa nu ma pot lipsi de serul meu regenerant.

Voi cum va pregatiti tenul pentru evenimentele importante?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , , , , , , ,