Review & Machiaj cu They`re Real Eyeliner de la Benefit

Un machiaj evidentiat de linia de eyeliner va fi intotdeauna de efect si extrem de versatil. Se preteaza pentru machiajele de zi sau pe`nserat.
Eu am ales straluciri si eyeliner, iar machiajul l-am purtat la seminarul celor de la Mazella&Palmer, dar este potrivit si pentru machiajele de iarna.


Pentru ca era vara, iar tenul imi place sa il iluminez am ales destul de multe texturi sidefate.
Am pregatit tenul prin demachiere, tonifiere si hidratare.
Am machiat fata cu:
- Fond de ten Infallibile de la L`oreal Paris
- Corrector The One by Oriflame
- Pudra de fixare Banana Powder de la Ben Nye
- Pudra bronzanta Too Faced Chocolat Soleil pentru conturare ( exclusiv Sephora )


Machiajul ochilor l-am pastrat destul de simplu:

- Am definit pliul cu nuanta taupe din paleta de farduri mate de la Numeric Proof
- Am pus pe toata pleoapa mobila pigment Canteloupe de la Numeric Proof
- Am adaugat eyeliner They`re Real Eyeliner de la Benefit ( exclusiv in magazinele Sephora )
- Smoky Extravagant mascara de la Make Up For Ever
- Arcada am iluminat-o cu nuanta ivoire din paleta de farduri mate de la Numeric Proof
- Sprancenele le-am definit cu creionul mecanic de la Artistry, in nuanta brown

Pentru machiajul buzelor am ales un ruj rezistent la transfer in nuanta Coktail de la Numeric Proof ( swatch si review aici )



Pentru ca vedeta acestui machiaj este eyelinerul, hai sa va spun cateva cuvinte despre They`re real: este primul eyeliner Benefit,  inovatie absoluta ce consta in varful AccuFlex, flexibil precum un silicon, care permite trasarea unor linii de eyeliner precise si perfect controlate, chiar la baza genelor. Gratie inclinatiei varfului, eyeliner-ul poate fi aplicat cu aceeasi siguranta din orice unghi.



Pe cat de bine suna pe atat de bine poate sa nu iti placa pentru ca important cu acest produs este sa invatam sa-l folosim corespunzator. Sunt suficente doua rotiri pentru a elibera cantitatea necesara de gel, cum aplici mai mult va arata inestetic si neuniform. Trebuie sa lucrezi rapid cu el pentru ca se usuca repede si devine waterproof, deci nu mai merge retusat. Dupa fiecare rotire trebuie sa cureti excesul de produs pe un servetel si abia apoi sa aplici pe pleoape.
Eu zic ca merita o sansa pentru ca te ajuta la trasarea liniilor foarte bine. Trebuie sa ai rabdare sa inveti sa il folosesti si apoi totul devine floare la ureche.

Eu lucrez de ani de zile cu gel eyeliner din borcanel si cu pensula, asa ca mi-a fost mai greu sa il inteleg pe They`re Real Eyeliner, dar am ajuns la o intelegere si cand ma grabesc imi iau reperele cu el si reusesc doua linii de eyeliner frumoase si simetrice.



Cum vi se pare acest eyeliner? Voi ce tip de tus folositi?

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,