December Beauty Blogers Meeting 3

A trecut mai bine de o saptamana de la intalnirea anula a blogeritelor, iar eu abia acum m-am mobilizat sa scriu.
Intalnirea anuala a ajuns deja la a treia editie, iar eu am avut bucuria sa particip la toate. Va reamintesc ca am scris despre prima intalnire aici, despre a doua aici si despre a treia... acum!




 Inca de anul trecut am intuit ca se va instaura o traditie in ceea ce priveste aceasta intalnire, iar anul acesta totul s-a petrecut la Cafe Tabiet, unde ne-am intalnit prima data si chiar mi-ar placea sa se transforme in "locul de intalnire"

La fel ca anul trecut Ioana, Cristina si Larisa s-au ocupat de organizare ca noi sa ne simtim noi bine, ne-au oferit informatie de calitate si multe teme pentru 2015.


De cum am poposit in atmosfera de sarbatoare de la Cafe Tabiet am zarit fetele zambitoare, care asteptau cu nerabdare sa vada ce ne-au pregatit organizatoarele. Eu m-am asezat langa Iguanita cu care am schimbat cateva vorbe si care a venit de la Cluj special pentru aceasta intalnire. Ceva mai tarziu au ajuns toate fetele si a inceput distractia.
Primul task pe lista a fost sa ne prezentam. Desi eu nu mai am nici o problema cu vorbitul in public ( sunt trainer de makeup acum! ), de data asta m-am cam balbait, dar am scos-o eu la capat si m-am si laudat putin. Trebuie ca altcineva nu o face!

Evenimentul a fost super-interesant. Am avut doua lansari in premiera, am avut speakeri din partea Google, demonstratie de machiaj si prezenta unui PR de la o agentie de Comunicare.

Sa le luam pe rand, zic

1. Lansarile in premiera

Si anul acesta ne-a fost alaturi Mirela Vescan din partea Rimmel London cu lansarea in premiera a mascarei Scandal Eyes Extreme. Eu deja il folosesc si imi place la nebunie, revin cu review complet curand pe blog.
Ce este super-interesant? Aceasta mascara se va lansa oficial undeva la sfarsitul lui Ianuarie 2015, iar noi avem ocazia sa o testam inaintea tuturor. Asa se inatmpla in blogosfera din strainatate si sper ca se vor intampla mai des lucrurile acestea si la noi.



 Imi face o reala placere sa o revad pe Mirela Vescan, imi place sa ii ascult vocea calda si visul meu este sa lucrez alaturi de Dumneaei macar o ora sau nu stiu un machiaj.

Cea de-a doua lansare in premiera, a fost crema de maini Cicaplast Mains de la La Roche-Posay.
La fel, aceasta crema va avea lansarea oficiala la sfarsitul lui Ianuarie 2015. Eu deja o testez si revin la inceputul lunii viitoare cu un review complet!

Sursa Foto 

Tot aici as pune si brandul Wycon. De curand s-a lansat primul magazin in Centrul Vechi ( Selari, nr 7) si doresc sa mai deschida si in alte locatii pentru a fi mai vizibili.


Brandul Wycon este un brand italienesc care se lauda cu cea mai mare diversitate coloristica a produselor, calitate la preturi exceptionale.
Eu deja am cumparat cateva produse carora le voi dedica cate o postare individuala.

2. Laura Musuroia ( YT ) si Ana Sipciu de la Google ne-au invatat cateva trucuri pentru o vizibilitate mai mare pe YouTube ( canalul meu aici ) dar si cum sa folosim publicitatea pe online ( YouTube sau chiar pe blog ) astfel incat sa obtinem remuneratii independente de generarea de vanzari. Eu zic ca este un mare beneficiu sa putem obtine venituri din blogging si asta ne va si motiva sa ne inbunatatim contentul si poate sa scriem mai des. Eu o fac aproape zilnic, dar am avut zile cand am postat si doua articole pe zi.


Eu am inregistrat tot ce au spus fetele pentru ca uneori am mintea scurta si uit exact esentialul. Fetele oricum au spus si cateva lucruri de finete pe care altfel nu le-as fi retinut.

3. Corina Coman din partea FCB companie de Comunicare pentru Nivea  ( si alti clienti beauty related ) ne-a vorbit despre relatia blogger-PR-brand. Pe langa faptul ca absolut toate fetele au ascultat-o cu mare atentie, Corina a subliniat si necesitatea unui "kit de presa" pe care noi, bloggeri ar trebui sa il avem.

Eu cu mandrie spun ca am unul, dar l-am facut la recomandarea lui Ani cand am fost la primul workshop destinat bloggerilor. As vrea sa subliniez ca PR-ii sunt mai deschisi cand vad ca le dai informatii atat de bine structurate.
Am mai vorbit si despre cum isi alege compania blogerii cu care colaboreaza, ce urmaresc si evident ca feed-backul este extrem de important. Aici interveniti voi, cititoarele noastre fara de care noi nu am functiona, insa va indemn si eu sa lasati comentarii si sa va exprimati opiniile ca sa ajunga mesajul exact acolo unde trebuie,

4. Demonstratie de machiaj Numeric Proof sustinuta de Marian Tanase.


Stiti deja ca brandul Numeric Proof este in kitul meu de make-up si il iubesc, gasiti review-uri la cateva dintre produsele mele si mai urmeaza sa scriu despre altele.
Marian Tanase este un Makeup artist complet cu dorinta de a impartasi cunostintele lui, este un trainer de exceptie si daca vreti sa invatati de la el puteti merge la Adhara Makeup School unde preda. Modulele sunt pe diferite teme destinate atat makeu-up artistilor incepatori cat si celor cu experienta.

Sa ne intoarcem la oile noastre; sambata Tase a facut un machiaj complet lui Katynel si a explicat foarte pe larg cum sa obtii o conturare naturala cu produsele Numeric Proof si pensule Kim


In pauzele de socializare am putut sa vorbim mai multe chestiute personale sau mai putin personale, ne-am rasfatat cu nail-cornerul amenajat de fetele de la Top Line sau ne-am ales noi culori de par la cornerul Olia de la Garnier.



In concluzie a fost o intalnire reusita, absolut toti speakerii ne-au recunoscut importanta si ne-au caracterizat ca fiind "formatori de opinie" ceea ce este un lucru mare si sper ca blogingul din Romania se va schimba in bine.

Multumjesc frumos fetelor, care s-au ocupat de organziare, lui Iulian Sima pentru foto, dar si brandurilor care le-au sustinut: Topline ( Moroccanoil, Alessandro, CND, Babor, Academie, Guinot si Joico ), Beauty One ( CHI şi label.m ), Numeric Proof, Melkior, Yves Rocher, BU, Str8, Elmiplant, Gliss, La Roche Posay, Vichy, Garnier, Coty ( Rimmel London şi Sally Hansen), Bourjois, Collistar, Wycon, SephoraBioderma, Nivea, Benefit Cosmetics, Hair Wellness …and More, Elizabeth Bags, Fit & Go, Bio Sculpture, Solaris


Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

























Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,