Concurs Gerovital!

Pentru mine Gerovital reprezinta calitatea de traditie romaneasca la preturi extraordinar de bune, iar cercetarea si inovatia completeaza spusele mele.

Chiar in aceasta toamna s-a lansat gama dermatocosmetica Gerovital H3 Derma, o gama completa de ingrijire a tenului si a scalpului destinata atat folosirii acasa cat si formule speciale pentru saloanele de infrumusetare. Eu sunt incantata de ce am incercat si va ofer un premiu cu doua dintre produsele pentru ingrijirea tenului din aceasta noua gama:

Premiul este format din:



- fluid de curatare si demachiere fata si ochi este potrivit pentru toate tipurile de ten si va recomand cu drag sa il folositi dimineata si seara pentru curatarea tenului, gatului si al decolteului.
- crema-masca calmanta si regeneranta este recomandata daca te confrunti cu o sensibilitate a tenului sau chiar este deshidratat. Se recomanda folosirea ei dimineata si seara astfel incat conpusii emolienti ai cremei-masca sa actioneze eficient.

Iata ce trebuie sa faci pentru a castiga acest premiu:
- Like Farmec Company aici
- Like DanaMakeup aici
- Share public fotografiei de concurs de aici
- Lasa un comentariu in care sa imi spui ce brand romanesc preferi si de ce!

Pentru sanse in plus mai trebuie asa:
- urmareste-ma pe YouTube aici
- urmareste-ma pe Pinterest aici
- urmareste-ma pe Twitter ( contul meu este @DanaStancuMUA )
- urmareste-ma pe Instagram aici

Ca sa imi fie mai usor sa gestionez intrarile concursului, va rog sa completati chestionarul de mai jos.

a Rafflecopter giveaway

Later edit: Castigatoarea concursului este Marin Theodora. Felicitari! Draga mea astept datele tale de livrare prin Posta Romana pana maine seara ( vineri, 13 Dec ) la adresa de mail bydanamakeup@gmail.com

Concursul este adresat cititoarelor mele din Romania sau celor care imi pot lasa o adresa de livrare de aici. Premiul il voi trimite personal prin Posta Romana.

Sper ca vi se va parea interesant acest premiu si veti participa intr-un numar cat mai mare.
De asemenea, cand voi scrie review-uri la aceste doua produse mi-ar placea sa am si o fraza din partea castigatoarei, asa ca pregateste-te sa la testezi asa cum ai vrea tu sa afli informatiile.

Succes tuturor.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , ,