Intalnire cu Beauty Barometer

Cei care ma urmaresc de mai mult timp stiti ca anul acesta am participat la doua dintre workshopurile pentru bloggeri sustinute de Beauty Barometer. Trebuie sa va marturisesc ca a fost o investitie grozava in blog pentru ca de atunci am crescut mai mult, iar de cateva luni scriu destul de des.
Ea a vrut sa ne multumeasca pentru participarea la workshopuri si ne-a invitat la o cafea sa mai socializam.




Zis si facut! Abia asteptam sa le revad pe fete, sa ne cunoastem cu cele din seriile trecute si mai mult decat atat sa vorbim despre blog, cum sa crestem armonios si cum sa ne sustinem ca o comunitate frumoasa ce suntem.
Ani, inimoasa cum este s-a straduit ca acesta "ieseala" sa fie memorabila, asa ca ne-am bucurat de sustinerea mai multor sponsori, tombole si cadouri.
Eu am castigat doua produse oferite de Marinnaud Paris si un CC Cream de la Elmiplant.


In urma discutiilor am constatat ca toate avem dorinta de a ne creste blogul, cum este si normal dupa ceva ani de "blogareala". Chiar si Chinezu ne-a spus la Workshopul Oriflame ca pasionea dureaza 3 ani dupa care vrei mai mult, nu doar asa cand am timp daca ma simt bine. Iata ca ma regasesc in aceste vorbe si vreau ca blogul sa se transforme cumva in cartea mea de vizita. Acum este numai o mica parte din ea, dar ma fac eu mare.
M-am bucurat, din nou, ca ne-a fost alaturi Tavia de la Chic Profile si a venit cu alte sfaturi valoroase pentru noi. Ea da dovada de o coloana vertebrala foarte bine pusa la punct, este deschisa la intrebarile noaste si spera ca si in Romania fetele sa colaboreze profesionist cum o fac fetele de afara ( si aici nu ma refer la preferintele personale si bisericute ).

Pentru ca noi, bloggeritele de beauty avem scris in fisa postului sa va incantam cu descoperiri marete, iata ce am descoperit eu la aceasta intalnire:
- cosmeticele companiei Vectem. Am aflta de la reprezentanta companiei D-na Mirescu despre dermatocosmeticele care ingrijesc si trateaza in acelasi timp. Compania este prezenta pe piata din Romania inca din 2003, dar promovarea s-a facut exclusiv in farmacii. Preturile lor sunt extrem de bune, iar produsele sunt pe lista mea de testare. Abia astept sa vad cum sunt.
- cosmeticele Bio create in mod traditional de catre Bianca de la QI Cosmetics.
- mi-am reamintit de dragostea eterna pentru Estee Lauder, iar colectia mea de produse s-a intregit. De Craciun imi recumpar parfumul Intuition si ma consider implinita anul asta.


Cu siguranta intalnirea a fost constructiva, cel putin pentru mine a fost si tare m-am distrat cu fetele: , Ioana de la The Beauty Tag, Anne de la Lola's Box, Alina de la Alina-Anghel.com, Maria de la Blogul Pandorei, Florina de la FlorinaFecioru, Oana de la OanaStan.ro, Ana de la TheMakeupAdvocate, Stefania de la Stephanine.co, Mirabela de la CherieBelleMarie, Cosmina de la Cossa's Blog, Irina de la Kind of Ira Monica de la Monica's Beauty in 5 Minutes si Tavia de la Chicprofile.com.




Tin sa multumesc lui Ani pentru tot efortul de a ne aduna pe toate la o cafea si sponsorilor pentru temele de vacanta: Farmec - Gerovital,  Estee Lauder , Uriage, Fa si Schwarzkopf ( Henkel), Marionnaud Paris, QI Cosmetics, Vectem, Dove, Batiste Dry Shampoo (AdPharma), B.U si Elmiplant ( Sarantis), Vichy, Melkior, l’Oreal Paris, Sephora, Belfiore (Gamarde si Phyt’s Organic Makeup) si Vectem.

In poza sunt cu Gina de la Academia Startline, unde eu, Ani si Monica am ales sa facem cursurile de machiaj. Gina este o persoana calda, care ne-a sustinut si ne-a incurajat foarte mult. Ani a tinut primele workshopuri la Startline, eu mi-am indeplinit un vis ( am inceput sa predau ) tot acolo, iar pe 29 Nov va astept la workshopul Smoky Eyes.

Tare as vrea sa stiu ce parere aveti voi despre acest blog. Ce v-ar placea sa mai vedeti si ce tip de articole nu va plac. 

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,