Cum a fost la MakeUp Fest 2014

Gata, a trecut si MakeUp Fest 2014, iar eu trebuie sa recunosc ca sunt trista. A fost asa de palpitant sa astept acest eveniment, iar acum ma uit la ce a insemnat pentru mine acest eveniment: educatie, noi produse si un nou brand in kitul meu de makeup!




La capitolul educatie am bifat trei din sase masterclasuri posibile la MakeUp Fest 2014.
Sambata am ajuns destul de tarziu chiar cu putin timp inainte de Masterclasul sustinut de Alexandru Abagiu: "Airbrush 2.0 : Bridal Make up" unde am invatat multe trucuri de aplicat cand voi folosi airbrush-ul, dar mai ales am invatat ce presupune un machiaj de mireasa unic.



Mi s-a reconfirmat ca directia in care merg este una buna. Naturaletea si stralucirea unei mirese trebuie completat de machiaj. Alex Abagiu ne indeamna mereu sa incercam noi produse, noi tehnici si sa stim foarte bine ce "trebuie" sa iasa la final. 

Anul trecut am fost prima data la masterclassul lui si dupa am cam prins curaj. Principalul sfat al lui asta a fost: indrazneste sa faci, sa incerci sa propui, sa vezi dincolo de limitele pe care crezi ca le ai. Facand o analiza a mea din ultimul an, imi dau seama ca am evoluat foarte mult, am avut mai multe cliente decat niciodata pana acum si mi-am indeplinit cateva dorinte mai vechi: sa predau si sa pun pe picioarele un proiect pe care il coc de mult timp.

 No shopping sambata, dar Duminica m-am razbunat!

Duminca dimineata am ajuns la targ, mi-am inceput ziua cu Masterclassul sustinut de Mirela Vescan. Ne-a invatat cum sa construim un machiaj multicolor si mai ales cum sa obtinem intensitate de acuarele cu farduri cremoase ca baza. 


( poza facuta cu telefonul )

M-am relaxat putin cu colegele mele bloggeri oficiali: Mona si Alina la cafeneaua de la etaj. Am plecat impreuna spre sala mare pentru ca Alex Abagiu, Sorin Stratulat si Catalina Stoica ne-au prezentat tendintele sezonului. De asta tot dau eu de o saptamana exemple ca "noile colectii in tendinte", "culorile in tendinte" si asa mai departe. Acum stiu exact ce vorbesc. 



Time for shoppping. 
M-am oprit prima data la standul Adhara, unde am stat de vorba cu Tase, am cunoscut-o pe Diana Ionescu si m-am bucurat de produsele mele preferate: Numeric Proof, Pensule Kim. 
Am plecat de acolo cu o pensula Kabuki. Imi place la nebunie si abia astept sa va scriu despre ea.



Tot la standul Adhara puteati gasi genele false Andra Cosmetics, shadow shields, beauty blender, iar eu am ales noul Mini Beauty Blender. Mai tarziu la Masterclass Alex Abagiu ni l-a recomandat pentru aplicarea corectorului sau fondului de ten in zonele mai dificile. Abia astept sa il pun la treaba si promit ca revin cu un review.




M-am oprit si la standul Cupio, de unde mi-am mai cumparat niste gene false pentru ca ramasesem fara. Adezivul lor negru imi place la nebunie. Zilele urmatoare voi posta review-ul meu.

Vis-a-vis era standul Makeup Atelier Paris si la recomandarea Mirelei Niculai am incercat genele lor false. Sunt foarte ok cu ele, asa ca o sa mai cumpar!



Imediat langa era standul celor de la Paris Berlin, alt brand iubit si recomandat de Alex Abagiu. Nu am ramas indiferenta asa ca este brandul new entry in kitul meu. Am ales sa incerc o pudra de fixare si un pigment. Revin cu parerea mea despre produse imediat ce ma lamuresc. 


Am intrat si la standul Melkior, unde m-am lasat cucerita de linia lor de machiaj. Preferatulmeu ramane kholul lor, iar Alex Abagiu prefera tusul. 
La sfarsit am plecat cu o oja rosie. 
Ok. Banii s-au dus, timpul s-a dus asa ca m-am retras catre sala unde se tinea masterclass-ul lui Alex Abagiu  " Photosensitive: Fashion Makeup


Invitatul special al lui Alex a fost Marius Baragan, unul dintre cei mai buni fotografi din Romania!


 Lookurile finale.


Nelipsita poza cu Alex si un accesoriu Stephanie.



Sper sa devina o traditie caci este al doilea an consecutiv cand particip la un masterclass al lui alaturi de alte nume importante din industrie: Andra Manea, Roxana Dumitru, Alexandra Craescu, Diana Ionescu si lista poate continua.

Pentru ca am fost la MakeUp Fest si anul trecut, imi permit sa va spun cateva cuvinte despre organizare. Mie mi s-a parut mult mai bine, dar parca au fost mai putine branduri. 
Locatia a fost mai putin accesibila in comparatie cu Sala Dalles, unde au organizat anul trecut, insa salile au fost muuult mai bune anul acesta. In sala mare de spectacol s-au desfasurat prezentarile la scena deschisa, erau locuri pe scaune arhi-suficiente ( peste 100 de locuri ) si masterclassurile se tineau in sala mica. La fel locuri multe, scaune confortabile, asezare de tip amfiteatru ( vedeai la fel de bine indiferent ca erai in primele randuri sau in ultimele ) acustica buna!
Ca sa concluzionam: mi-a placut, am ramas cu amintiri frumoase, noi produse in testare, noi branduri in kitul de machiaj, noi idei de lookuri, energie pozitiva si mult entuziasm ca la MakeUp Fest 2015 va fi dezlantuire de creativitate!

Voi ati fost la MakeUp Fest 2014? Cum vi s-a parut?

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,