Castiga o rochie Rhea Costa cu Marionnaud

Vine sezonul de cadouri si surprize, asa ca Marionnaud nu se lasa mai prejos si ne propune o campanie foarte frumoasa in urma careia poti castiga o rochie Rhea Costa.


Rhea Costa s-a lasat inspirata de cate un parfum al brandurilor partenere si a creat o rochie fabuloasa, iar tot ce trebuie sa faci ca sa o castigi este sa achizitionezi produse din brandurile partenere: Dolce&Gabbana, Lancome, Fendi, Givenchy si Thiery Mugler. 
Nu trebuie sa fie obligatoriu parfum, este vorba de orice produs din cele 5 branduri partenere. In urma achizitionarii oricarui produs din cele 5 branduri , vei completa talonul tombolei si il vei introduce in urna. Nu uita sa pastrezi bonul fiscal pentru validare.
Offf, asa de greu este sa ma decid cu atat de multe promotii si dorinte pentru Craciun, dar macar un wish-list mic, cu cate ceva de la fiecare brand nu strica deloc.
De la Dolce&Gabanna as ramane la un parfum, The One este pe lista mea de dorinte, dar nici unui ruj rosu nu i-as spune pass.
Lancome as incerca cate ceva, chiar daca imi este dor de Poeme.
Fendi este un fetis pentru mine. Nu am avut niciodata nimic de la acest brand, nu ma incanta ideea de parfum Fendi, dar o geanta zau ca imi doresc. 
Givenchy este pe lungimea mea de unda. Am avut cea mai mare parte din parfumuri si preferat, top of the top ramane Very Irresistible. Nici la capitolul cosmetice nu am ocolit acest brand, iar noua colectie Extravaganza arata divin. Parfumurile pentru barbati de la ei iarasi sunt superbe, mai ca mi-as cumpara pentru mine ceva, dar il impart cu sotul.
Alien de la Thiery Mugler este parfumul anului pentru mine. L-am purtat si zi si noapte, iarna sau vara nu a contat caci eu purtam Alien. Prietenele mele nu ma stiu asa fidela unui parfum, dar anul asta le-am surprins. 

Eu ma opresc aici cu wish-listul, dar va provoc sa imi lasati aici un wish-list cu cate un produs de la fiecare brand partener. Ia sa vedem cine are cele mai multe dorinte?
Va urez mult noroc la tombola si spor la cumparaturi

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , ,