Sneek Peek: Oceanul de cadouri de la Sephora

Am postat pe Instagram ( sa ma urmariti si acolo! ) ca astazi merg la Christmas Party Sephora, am revenit acasa si iata ca impartasesc cu voi lista de cadouri.
Pozele sunt facute cu telefonul mobil, asa ca va rog sa fiti indulgenti.

Sephora vine cu casetute tare interesante, practice si frumos ambalate.





Am momente cand ador glitterul, iar perioada de iarna este chiar glittery. Eu am pus ochii pe un portfard auriu, gliterat de la Sephora.


Dupa cum stiti, in magazinele Sephora gasim branduri exclusive ca Sisley sau Make Up For Ever.

Make Up For Ever  ne propun casetute pentru machiaj. Arata minunat, iar dupa ce vor fi consumate fardurile pot fi inlocuite cu refill sau daca preferi cutiuta o poti transforma intr-una de bijuterii, cosmetice sau ce iti trece prin cap!








Pe insula Sisley am descoperit parfumul Eau du Soir, in editie limitata si fondul de ten Phyto Teint Expert!

Givenchy ne propune Extravaganza, despre care am scris deja!



Strivectin ne propune ingrijire patentata cu vitamine si complex de hidratare.


Too Faced cu celebrele lor inovatii si paletute:


They`re Real Benefit:



GlamGlow sunt atat de feminine:


Ojele Ciate numai bune de pus sub brad:

Parfumuri reinterpretate sau in editii limitate:





Sper ca v-am ispitit destul! Promit ca revin cu detalii mai ample cand am poze bune ale produselor si poate chiar preturi.
Eu voi da o petrecere in baie, anul acesta :)


Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,