Flash Makeup by Sisley Romania

Cu surle si trambite anuntam aici ca in magazinul Sephora din Baneasa Shopping City sunt sesiuni de flash-makeup sustinute de Sisley Romania. Cum ma fascineaza brandul Sisley, nu aveam cum sa ratez ocazia.



Pe Ruxandra deja o cunoasteam si m-am bucurat sa o revad. M-am lasat cu mare incredere pe mana ei si rezultatul a fost pe masura. Machiajul realizat de Ruxi l-am purtat la petrecerea Monei #FMWGParty, despre care voi scrie intr-o postare viitoare.

Despre brandul Sisley, am tot scris pe blog, dar iata ca a venit timpul sa va impartasesc si parerea mea vis-a vis de produse, care mi-au rasfatat ( la propriu ) simturile si pielea.
M-am asezat, curioasa pe scaunul de machaj Sisley si incepem sesiunea prin curatarea tenului cu Lait Demaquillant a la Sauge ( lapte demachiant cu extract de Salvie ) si nu o curatare superficiala ci un adevarat masaj facial. Mi-a tonifiat tenul si apoi a aplicat crema de ochi Sisleya. Pentru hidratare am incercat, in sfarsit, uleiul cu trandafir negru Black Rose Precious face oil si va confirm ca este unic. Are textura foarte fina, intra repede in piele fara sa lase pelicula uleioasa, este nevoie de numai trei picaturi pentru a hidrata intreaga fata, iar tenul ramane catifelat ca petalele de trandafir. Eu am un ten cu tendinta de ingrasare, dar cum vine sezonul mai rece se deshidrateaza, asa ca am avut nevoie de acest ulei.

Cand tenul meu a absorbit si ultima picatura de hidratare, am trecut la machiajul propriu-zis. Pentru ochi Ruxi a ales un machiaj intens ( ca mergeam la petrecere ) in nuante de mov, copper si auriu. Cu exactitate a folosit farduri mono in nuantele: gold, pearl, nr 11, nr 18, nr 12, nr 17 si nr 19. Sprancenele mi-au fost definite cu creionul pentru sprancene in nuanta Capuccino, genele au fost intens rimelate cy Mascara so Intense pentru a oferi volum si definire genelor datorita formulei inbogatita cu peptide si vitamine, dar si a pensulei inovatoare, care distribuie perfect produsul.

Pentru ten, Ruxandra a folosit Fond de ten Phyto Teint Expert 02 in nuanta Soft beige, a luminat cearcanele cu Phyto Cernes Eclat 01, a fixat totul cu pudra transparenta 0 irize.
Pentru pometi a folosit Blush nr 1, blush L`orchidee Rose si bronzantul cu efect de luminozitate Phyto-Touche Illusion d`Ete cu textura sa unica de pudra-gel. Ce inseamna asta? Si eu m-am intrebat: inseamna ca nu incarca tenul indiferent de cat de mult ai pune, textura de gel care ofera o stralucire discreta, dewy. M-a cucerit acest produs!

La final, buzele: ruj nr 29 si gloss Phyto-lip star nr 7.
Machiajul a rezistat foarte bine, m-am demachiat pe la 2 noaptea si arata intact!
Daca nu ai profitat acest week-end de sesiunile de machiaj Sisley, mai ai timp si week-endul urmator in magazinul Sephora din Feeria.

Care este brandul de lux, care va fascineaza pe voi?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,