Ne vedem la Make-up Fest 2014?

Makeup Fest este deja la a doua editie si sper ca va fi ceva wow.




La Palatul National al Copiilor in zilele de 25 si 26 Octombrie, 2014 Make-up Fest isi deschide portile pentru toti iubitorii de machiaj, dar nu numai. Eu ma bucur foarte tare ca anul acesta voi fi partener media al evenimentului ( blogger oficial! ).
De ce sunt eu atat de incantata? Simplu: este singurul eveniment dedicat exclusiv machiajului si de la bun inceput a fost conceput pentru a-i reuni pe profesionistii din domeniu. Este un indemn pentru marele public de a descoperi stralucirea machiajului si a culorilor: de la machiajul cotidian la body painting, de la efecte speciale la machiajul fantezie.

Este importanta si latura educationala. Este singurul eveniment din an unde, profesionistii consacrati ca Alexandru Abagiu sau Mirela Vescan, vor sustine Mastercalss-uri pentru profesionisti.
Eu am asistat anul trecut la Masterclass-ul lui Alex Abagiu si mi-a fost de mare ajutor. A fost educational si motivational. Anul acesta voi merge din nou. Am ales Photosensitive: Fashion Makeup. Totodata mi-ar placea sa o vad si pe Mirela Vescan la Masterclass-ul ei.
Make-up Fest organizeaza un concurs de machiaj pentru makeup artistii incepatori si chiar cred ca asta va creste calitatea fiecarui participant caci va avea feed-back direct de la membrii juriului de specialitate,
Pentru publicul larg este un mare castig pentru ca vor avea parte de show-uri la scena, vor fi acolo branduri exclusiv profesionale ( printre care si brandul meu de suflet, Numeric Proof! ), care in alte conditii sunt mai greu accesibile. Mai mult, ofertele de pret vor fi tentante, sunt sigura!
Asadar, va astept cu drag la Make-up Fest 2014

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,