Review fond de ten Infallible de la L`oreal Paris

Stiu ca este pe piata de mult timp acest fond de ten, insa eu abia acum m-am mobilizat sa scriu despre el.
Inainte sa devin makeup artist, in kitul meu de make-up se gaseau cam 80% produse L`Oreal Paris, dar imediat ce am descoperit magia produselor profesionale am si imbratisat crezul ca "la cliente nu pot merge cu mass-market, ci exclusiv Pro!". In continuare ma ghidez dupa acest crez, dar ce vreau eu sa subliniez este ca am dat uitarii dragostea pentru brandul L`Oreal Paris. Chiar si asa am avut toate variantele acestui fond de ten si pot sa spun linistita ca noua formula este categoric cea mai buna de pana acum!



Eu am nuantele 150 ( radiant beige ) si 220 ( sand ) . Radiant beige mi se potriveste perfect, iar Sand cand voi fi mai bronzata mi se va potrivi bine. Nuanta Sand este ceva mai neutra; se adapteaza atat subtonurilor galbene cat si celor cu subton roz . Pe tenul meu arata foarte bine!


Pentru machiajul meu zilnic, imi place sa aplic fondul de ten cu degetele, dar uneori ( functie de dispozitie ) aplic si cu pensula clasica de fond de ten. Intotdeauna estompez cu un buretel usor umezit pentru a uniformiza mai bine nuanta si mai ales sa nu existe zone ale fetei cu mai mult fond de ten decat este cazul.
Noua formula a lui Infallible este prezentata in sticluta transparenta, cu pompita si sunt suficiente maxim doua pompite pentru intreaga fata. Este un fond de ten fluid cu o textura ceva mai densa, cremoasa ce se intinde foarte frumos lasand un finish semi-mat, fara efect de masca ( exceptand situatiile in care cantitatea este mai mare sau cand nuanta nu ti se potriveste ) si rezista pana la 10 ore pe tenul meu.


Ajutat ce o baza matifianta buna ( cum este cea de la Pupa, MAC sau MUFE ) se pastreaza mat pana la 6 ore, iar fixat bine cu pudra nu se transfera aproape deloc.
Acoperirea este medie, dar poate fi aplicat punctual, strict pe zonele cu probleme, inca un strat fara sa incarce tenul sau sa blocheze porii. Apropos de pori, nu sunt evidentiati de acest fond de ten, chiar se aseaza frumos pe zonele cu porii mei mariti.


Desi ai spune ca acest fond de ten este recomandat numai tenurilor grase sau mixte, el merge si pentru tenurile normale gratie unui complex hialuronic, capabil sa mentina la cote optime nivelul de hidratare. Excesul de sebum este tinut sub control in zonele cu probleme in timp ce pe celelalte zone tenul ramane hidrat, natural si luminos.
Este calr ca mi s-au reaprins calcaiele dupa L`Oreal Paris si il voi folosi pana la epuizare chiar si la sedintele foto.
As vrea sa stiu voua cum vi se par aceste fonduri de ten? Care sunt experientele voastre cu brandul L`oreal?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,