Concurs: Castiga un kit de epilare de la EpilatPRO

Incepem sa ne cunoastem din ce in ce mai bine, avem conversatii mai apropiate si va impartasesc cu drag cam tot ce imi trece prin cap. Mai deunaz` v-am povestit cum ma epilez eu acasa ( vedeti aici ) .
Mai am o marturisire de facut: eu sunt o prietena adevarata si imi place sa fac cadouri apropiatilor. Astazi am pregatit un premiu frumos, eu si prietenii de la EpilatPro iti daruim un kit de epilat exact asa cum am primit eu spre testare.




Ce trebuie sa faci ca sa intri in cursa pentru premiu? Nimic mai simplu ....
- like paginii mele de Facebook aici
- like paginii de Facebook EpilatPro
- intra pe www.epilatpro.ro, alege-ti un produs preferat si lasa-mi un comentariu cu el
- share public pe Facebook acestei postari.

Ca sa imi fie mai usor, te rog sa completezi chestionarul.

a Rafflecopter giveaway
Draga mea, te rog sa imi trimiti pe bydanamakeup@gmail.com datele tale de livrare si un nr de telefon. Astept un semn pana pe 23.08.
Concursul se adreseaza tuturor cititorilor mei din Romania sau celor care pot da o adresa de livrare in Romania.
Mult succes tuturor!

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!