Castiga trei produse profesionale din kit-ul meu!

Asa cum deja v-am obisnuit, revin cu un concurs pe blog. Astazi va ofer trei produse in valoare de 280 Ron, de la brandul meu preferat: Numeric Proof.
Despre ce este vorba?!?!?!!? Produsele din fotografie



Premiul este oferit de Adhara Makeup School, unde se lucreaza cu produsele profesionale Numeric Proof, iar trainer este Marian Tanase. Cursurile de la Adhara Makeup School raspund tuturor necesitatilor unui viitor make-up artist, sunt structurate pe module, in functie de interesele cursantelor. De asemenea, exista si varianta de curs automachiaj ;).

Sa revenim la premiu, care este format din:
 - un ruj lichid Long Lasting lipstick in nuanta RLG 03 Cocktail ( review aici )
- un pigment in nuanta PS14 Canteloupe ( review aici )
- un blush mat in nuanta Peach.

Aceste trei produse sunt preferatele mele din acest moment, sunt foarte calitative, va puteti realiza un machiaj de efect cu ele, fara sa incarcati. Deja stiti ca imi place simplitatea si voi reveni cu o propunere de machiaj folosind exclusiv produsele drept premiu.

De data aceasta, premiul este foarte special pentru mine, iar regulile vor fi diferite fata de cum organizez concursurile de obicei. Asadar, iata ce trebuie sa faci!
- like pe Facebook paginii DanaMakeup
- like pe Facebook paginii Adhara Makeup School
- Share public pozei de concurs cu invitatie de participare catre alti doi prieteni.
- Lasa un comentariu pe Facebook, la poza de concurs, cu link catre articolul preferat de pe blogul meu.

Ca sa imi fie mie mai usor in centralizarea inscrierilor, va invit sa completati chestionarul de mai jos, unde veti descoperi si cum sa beneficiati de extra-sanse in cursa pentru premiu.

a Rafflecopter giveaway
Perioada de desfasurare a concursului este 22 Aug 2014 - 05 Sept 2014, iar castigatoarea o voi anunta cat de repede posibil!
Concursul este adresat cititoarelor mele din Romania sau celor care imi pot lasa o adresa de livrare din Romania.

Later Edit: Castigatoarea este Nadia Alina Candrea si astept datele de livrare prin Posta Romana pe mailul bydanamakeup@gmail.com pana maine seara ( 09.09.2014 ). Daca nu voi primi mail voi extrage alta castigatoare.

Nu uitati sa folositi codul DanaMakeup15, daca doriti sa cumparati produse Numeric Proof sau Pensule Kim. Codul DanaMakeup15 va aduce instant si fara alte conditii, o reducere de 15% din totalul de achitat.

Mult succes tuturor.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!