Propunerile de toamna de la Sisley Paris( I ) - machiaj

Brandul Sisley il gasiti exclusiv in magazinele Sephora si este in Romania din primavara. Eu v-am povestit despre brand atunci, v-am tinut la curent cu propunerile de vara, dar sa nu uitam ca vine si toamna. Sisley ne-am pregatit cateva noutati de neratat si sunt tare mandra ca pe blog aveti o avampremiera.
Cand se schimba anotimpul eu imi adaptez in primul rand machiajul si apoi schimb ritualul de ingrijire sau parfumul. Astept tendintele si din septembrie trec la culori mai tari, mai reci  si cand incep sa se racoreasca serile schimb ritualul de ingrijire si parfumul.
Sa revenim... Mi-a atras atentia noul fond de ten de la Sisley, care indeplineste toate cerintele unei femei: hidratare, sa aiba grija de piele, uniformizeaza, corecteaza, matifiaza, nu are efect de masca, dureaza ... este Phyto-Teint Expert





Cum face asta un fond de ten? Sisley ne explica cum in formula lichida sunt prezenti pigmenti naturali care uniforizeaza pielea, corecteaza imperfectiunile si "recreaza" o piele mai frumoasa si sanatoasa. De asemenea, in formula acestui fond de ten mai gasim si particule de hectorite ( o argila speciala cu efecte de matificere ) cu rolul de a crea un efect optic de anulare a imperfectiunilor creind tenul perfect.
Sa nu uitam ca Sisley are o traditie in piata de skin-care asa ca formula Phyto-teint Expert combina pigmentii, uleiurile volatile uscate cu ingredientele active ca florile de frangipani, extract de castravete, Ginko biloba sau Vitamina E!


Il gasim in opt nuante, formula sa este oil-free, non-comedogenic si are grija de pielea ta!
Acum ca am rezolvat dilema fondului de ten, cand pielea arata bine mie imi place sa o scot in evidenta cu rujuri puternice, indraznete. Se pare ca si Sisley Paris propune cam la fel prin noile nuante Sheer Papaya si Sheer Berry din gama Phyto-lip.


Phyto-Lip Shine Sheer Papaya este o nuanta intensa, vibranta de coral, iar Phyto-Lip Shine Sheer Berry este o nuanta fina de zmeura. Rujurile contin unt de kokum si mango cu rolul de a hidrata buzele.
Ma opresc aici cu acest articol, insa vor mai urma si altele despre noutatile de toamna Sisley Paris.

Voua cum vi se pare propunerea Sisley? Va doriti un fond de ten care sa le faca pe toate?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!


Etichete: , , , , ,