NOTD - Oja texturata Holiday 58 de la Golden Rose

M-am intors din vacanta deja de trei zile, dar vreau sa pastrez vacanta pe unghii. Astazi va vorbesc despre oja texturata de la Golden Rose, face parte din colectia Holiday si eu am nuanta 58.




 Este prima oja texturata de la Golden Rose pe care o incerc si recunosc ca m-a cucerit. Textura este de "liquid sand" sau cum o mai numesc eu "nisipoasa". Baza este un mov inchis mat cu multifatetate reflexii de glitter fin in nuante de auriu, roz, mov.


La soare straluceste foarte frumos, iar in poza nu am reusit sa surprind exact toate reflexiile.
Mie imi place sa o aplic in doua straturi pentru un aspect intens, dar se recomanda fara top coat pentru a nu altera textura. 

Pe unghiile mele rezista doua, trei zile dar poate fi refacuta foarte usor prin reaplicarea unui strat de oja pe locul sarit, fara sa se observe diferenta de textura. 
Gia nail tip: La workshopul organizat de Gia pentru Golden Rose ne-a spus ca pentru o rezistenta mai mare a ojei, corect este sa asteptam pana se usuca complet stratul anterior aplicat, fie ca este primul strat de oja sau baze coat-il. 



Partea frumoasa la aceasta oja este ca se usuca destul de repede pe unghie, mai ales in comparatie cu texturile clasice, asa ca am avut rabdare sa aplic corect.
Desi imi place foarte mult aceasta oja cand trebuie sa o sterg imi ia o vesnicie, din cauza ca este "in relief" si are particule de glitter se sterge la fel de greu ca ojele cu glitter. Eu mereu aplic dupa o astfel de oja un tratament de refacere a unghiei pentru a evita exfolierea.
Puteti gasi gama Golden Rose Holiday Nail Color pe www.cosmania.ro, la 13.50 lei.

Ce spuneti, cum vi se pare aceasta oja texturata? Pana acum este preferata mea din cele cam 50 de oje pe care le detin.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , ,