Quick makeup tip - Sprancene rebele

La rubricuta noua de pe Facebook cea mai intalnita intrebare este clar despre sprancene asa ca ma straduiesc sa raspund cat mai simplu totul.
Astazi raspund la intrebarea "Sprancenele mele nu se aseaza orice le-as face. Cum sa  le tin sub control?"
De cele mai multe ori fetele prefera sa le tunda, dar atentie ca daca nu sunt tunse corect atunci vor deveni si mai rebele.
Un sfat mic, la indemana oricui este sa isi fixeze firele rebele din spranceana. Eu recomand gelurile speciale pentru sprancene, mascara incolora sau ...



... fixativ!
Ai nevoie numai de o periuta pentru sprancene si un fixativ. Eu iubesc pensula Kim nr E171 si fixativul Wella Professional.
Atentie: nu folositi fixativul in fiecare zi, dar la ocazii speciale puteti apela la acest truc.
Sper ca v-am fost de folos si va provoc sa imi spuneti voi cum va tineti in frau firele rebele din sprancene?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , ,