Pure Seduction

Rosul absolut, seductie pura! Asa incep eu descrierea acestui rosu pasional pe care Melkior il propune spre purtare pe unghiile de la maini sau de la picioare.


Am primit aceasta oja la intalnirea anuala a blogeritelor din Decembrie, dar clar rosu este o culoare vibranta potrivita atat in sezonul rece cat si vara sau toamna.

Mie imi place sa aplic oja in doua straturi, asa ca am procedat la fel si cu Pure Seduction. Se usuca destul de repede in comparatie cu alte oje pe care le detin, are finish mat - lucios.


Pe unghiile mele rezista cam patru maxim cinci zile, deci ceva mai bine decat altele ceea ce ma face sa o indragesc si mai mult. Eu am avut noroc ca sa mai primesc inca una identica din partea unei prietene, asa ca am daruit-o si eu mai departe. Reactia fetei care a primit-o: "Oja este superba. Imi place si abia astept sa o incerc"!

Rosu este o culoare clasica si sigur iti place si tie. Cat de des porti rosu pe unghii?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,