NOTD - Night Red de la Pupa

Parca nici nu mai tin minte ultima data cand am postat o oja pe blog, dar astazi zic sa echilibrez balanta!
Nu stiu daca v-ati dat seama cat de mult imi plac produsele brandului Pupa Milano, dar am ceva produse de la ei. Dupa review la baza de machiaj adaug si o oja listei de preferate: nuanta 609 Night Red din gama Lasting Color
Poza din site-ul oficial

Pe unghiile mele arata foarte frumos ... cam asa...




Nuantele de rosu cred ca le iubim toate, insa unele preferam nuantele clasice. Eu iubesc toate variatiunile lui Rosu si mai ales in zilel racoroase prefer nuante mai dark asa cum este Night Red.
Este un rosu schimbator, il vad cu refleze mov la lumina artificiala, insa fara sa capete subtonuri reci.


Textura este clasica fara a fi prea densa sau apoasa, eu am aplicat-o in doua straturi. Pensula este suficient de mare ca sa faciliteze aplicarea si fara sa altereze rezistenta ( am aflat eu de la Ioana ca si pensula conteaza daca vrem sa reziste lacul pe unghii ). Ca am adus vorba despre rezistenta zic sa lamurim si acest aspect: pe unghiile mele rezista trei maxim patru zile. Decent pentru mine.

Asadar, voua va place nuanta aceasta de oja? Cand ati purta?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , ,