Lady Anion are grija de sanatatea ta!

Sanatatea este parte din frumusete. Nu poti fi o pasionata de frumusete daca nu ai grija de tine, iar astazi am decis ( dupa multe lupte cu mine ) sa scriu si despre un subiect mai delicat: protectia noastra, a doamnelor in zilele acelea!
Recunosc ca si eu am folosit absorbantele din comert, insa nu mi-au placut deloc pentru ca sunt confectionate din plastic...penibil, dar imi fasaiau cand ma miscam asa ca am ales o varianta mai nesanatoasa, dar silentioasa: tampoanele interne. Imi este ok cu ele, dar daca am alternativa sanatoasa de ce nu sa nu o aleg?
Asa ca va spun despre absorbantele Lady Anion si ce m-a impresioant pe mine la ele. Intr-o zi de Aprilie am fost la prezentarea acestor produse si am asistat la o demonstratie comparativa: Lady Anion vs Absorbante obisnuite! Ei bine, puterea de a transforma lichidul in gel este uimitoare, dar va las sa vedeti si voi filmuletul lor de AICI



Daca ati vizionat filmuletul cred ca v-ati convins deja, iar eu va confirm ca si live este la fel.
Bun... sanatoase, sanatoase, dar ce au atat de special?
Sunt din bumbac organic certificat, sunt biodegradabile 100% sunt destinate tuturor nevoilor si etapelor din viata unei femei.
Inovatia Anion Care este banda de turmalina. Turmalina este un cristal semipretios cu o structura chimica variabila, care in contact cu pielea creaza un camp magnetic si emana raze infrarosii si anioni ( ioni incarcati negativ) avand un efect antibacterian ce ajuta la eliminarea toxinelor care pot cauza infectii sau mirosuri neplacute.

Mai mult, din dragoste pentru sananate, Anion Care ne ofera si un test al Ph-ului vaginal ca sa observam schimbarile bune atunci cand folosim absorbantele Lady Anion, dar nu numai.
Ph-ul este o măsură a acidităţii unei soluţii. Apa pură are un pH 7, adică neutru. O substanţă cu pH-ul mai mic de 7 este considerată acidă, iar una cu pH peste 7 e considerată bazică. Pielea noastră are un pH mediu de 5,5, adică este uşor acidă, ceea ce ţine la distanţă patogenii.
Vaginul sănătos este şi mai acid, având un pH între 3,5 şi 4,5, care este dat de secreţia vaginală normală. “Acest pH scăzut indică faptul că bacteriile “bune”, lactobacilii, sunt la un nivel normal şi nu există o înmulţire exagerată a bacteriilor periculoase

Ce ma nemultumescte pe mine, este ca nu se gasesc in farmacii sau supermarketuri. Sunt vandute prin sistemul de vanzari directe tocmai pentru ca demonstratia este instrumentul care face diferenta, iar pe canalele media nu are privitorul atata rabdare sa vada ce si cum. Chiar si asa nu este tocmai greu sa pui mana pe ele pentru ca fie vi le aduce o prietena, fie comandati la mine fie mergeti online si le cumparati de acolo

Ce zici, de acum inainte tu ce absorbante vei folosi?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!


Etichete: , , , ,