Am sustinut workshopul "Machiajul de mireasa"

Dragilor, 

Cu mari emotii si cu multumire in suflet impartasesc aceasta postare cu voi. Sambata, 17 Mai s-a intamplat ca visul sa devina realitate. De mult prea mult timp imi doream sa fiu "profa` de machiaj" asa ca Gina de la Startline Academy... profa` mea de machiaj ... m-a sustinut maxim in acest demers si iata primul meu workshop cu tema "Machiajul de mireasa"

Am fost tare surprinsa sa vad ca locurile s-au ocupat foarte repede, iar oamenii frumosi pe care i-am cunoscut la workshop raman intipariti in mintea mea pe vecie! Sunt fete foarte talentate, care vor face muuuulte mirese frumoase si fericite!
Stiti ca eu cu vorbele si laudele nu sunt prietena, asa ca va las cu pozele ...muuulte poze ;)













In ciuda balbaielii mele, fetele si-au insusit repede informatia!
Multumim MasterPhotography pentru pozele de portofoliu!
Iata ce machiaje au facut fetele( prezentate aleatoriu ):

Cristina Anghel:



Ana Maria Tatucu de la BeautyBarometer




Maria Iancu


Daniela Crisan

 Dragut Dora Silvana de la Dora  Makeup


Luminita Frunzoiu


Cristina Flueran


Amalia Ceausu


Fetele au primit si diplome de participare, pozele de portofoliu si muuulte tips&tricks.
Pentru ca acest workshop s-a bucurat de atat de mare succes, iar locurile au fost limitate va anunt acum ca vom mai organiza unul, dar urmariti pagina de Facebook a celor de la StartLine pentru programul cursurilor si a workshopurilor atat in Bucuresti cat si in tara!
Fetelor, va multumesc pentru participare si mult succes in cariera.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , ,