Mi-am vopsit parul cu Nectra!

Dragilor,

Va marturisesc ca, dupa multi ani de curiozitate nesatisfacuta, am cedat si mi-am vopsit parul! Este prima data in viata cand fac asta si nu regret deloc.
Pana acum am avut numai cateva suvite mai deschise, dar nu am agresat parul cu resuvitare constanta, din contra ... am recurs la acest procedeu cam la doi ani distanta ;)
Acum sa va povestesc despre vopsire... Am ales nuanta 662



si pe parul meu natural, saten a iesit minunat:


Dupa cum stiti, eu am o problema cu mirosurile si aceasta vopsea miroase foarte frumos a flori. Pe langa nectarul de flori este inbogatita si cu uleiuri botanice pentru a pastra intensitatea culorilor si stralucirea. Nectra Color este o vopsea permanentă fără amoniac, delicată cu părul.


PachetuNectra Color conţine crema de bază, soluţia fixatoare care se combină cu crema , balsamul care fixează culoarea după colorare , mănuşi de unică folosinţă şi instrucţiunile de folosire.
Eu m-am lasat pe mainile hair-stilistului meu Ioana ( veti mai vedea lookuri pe blog purtand semnatura ei!), care a sectionat cu mare atentie parul, colorand cu grija fiecare suvita. A rezultat o culoare uniforma, stralucitoare, minunata!
Eu ador reflexele aurii, iar nuanta aleasa de mine are aceste reflexe, insa sunt vizibile la lumina naturala.


Desi am culoarea de mai bine de doua saptamani in conditiile de spalat la doua maxim trei zile, culoarea si-a pastrat intensitatea si stralucirea.
Pentru poze nu am folosit nici un alt produs de styling sau uleiuri/ tratamente pentru stralucire.





In concluzie imi voi mai vopsi parul, iar cum anuntam si pe Facebook, am cateva vesti bune! Voi sustine la Academia StartLine workshopul cu tema "Machiajul de mireasa" detalii aici si promit un articol cu multe informatii dupa eveniment. Multumesc tare mult Ginei ca are incredere in mine!

Voi cu ce v-ati colorat parul?
Va astept la workshop!

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , ,