Lumina si culoare - Colectiile de vara Sephora

Dragilor,

Ieri Sephora Romania ne-a prezentat intr-un cadru inedit noile colectii Sephora si brandurile exclusive. Asadar trendul pentru aceasta vara este Lumina! Absolut toate noile produse sunt luminoase sau cu agenti care reflecta frumos si sanatos lumina. Culoarea este un trend indraznet in aceasta vara pentru ca pe o piele bronzata culorile electrice ies cel mai bine in evidenta. Tu ai curaj sa le porti?




De cum am intrat m-am oprit la Make Up for Ever ( stiti ca am o multime de produse de la ei, review-uri gasiti aici )


Make Up For Ever are o noua formula la blush-urile HD, o noua formula pentru Mist&Fix plus o colectie intreaga de vara Aqua Matic! Mai multe intr-o postare special dedicata!

Givenchy, o alta iubire de-a mea, ne incanta cu o colectie limitata roz si cu un nou ambalaj mai practic si mai elegant la pudra Prisme




Prima indragostire de Givenchy a fost cand mi-am si cumparat primele produse: o paleta cu noua nuante in editie limitata si mascara Phenomen Eyes chiar la recomandarea lui Nicolas Degennes creative director for Givenchy. Tot atunci mi-a tinut o adevarata lectie despre machiaj si m-a invatat primul meu machiaj de mireasa. Este o poveste lunga si poate va povestesc odata ;)! Da, aici in Romania l-am cunoscut si habar nu aveam cine este.... ajunsa acasa am realizat cat de generos este google cand il cauti pe Nicolas.
Apoi am fost la o sesiune de machiaj organizata de Sephora si gata... nu am mai avut scapare!

Sisley este un alt brand cu care imi doresc sa am experiente personale si cu siguranta va intra in sufletul meu.
Acolo le-am gasit zambitoare pe fete si am testat noul parfum cu arome Fresh de vara. Are o putere de inviorare si de bunadispozitie. La mine asa s-a manifestat pentru ca atata agitatie ma cam obosise ( si abia ajunsesem la al doilea brand )



Blush-ul acesta este divin!

Noile nuante de farduri cu textura sidefata, care reflecta lumina intr-un mod spectaculos.

Rujurile cu ambalaj wild si culori intense in tendinte.

Sisley Youth aduce intreaga tehnologie, cercetare si experienta a brandului pentru a oferi hidratare intensa.
Produsul CelluInov este un tratament intensiv impotriva celulitei, care aduna celulele adipoase ca intr-un sac si nu le mai permite sa creasca in volum, astfel reducand aspectul inestetic inca de la primele utilizari! 


Gama pentru protectie solara

BeneFit ne aminteste ca rujul si blush-ul trebuie sa fie in aceasi nuanta, asa ca gasim ruj si cheek balm in culori identice ;)


Ca sa va fie usor la BeneFit gasim mereu kituri dragut ambalate si practice fie pentru geanta sau pentru calatorii.


TooFaced au venit cu un produs nou pentru sprancene si relansarea kitului pentru sprancene. Glosuri in culori vibrante, noile tablete Chocolate Bar sau chiar cateva pensule acum patentate "Teddy bear technology" ( pentru ca sunt fine ca o atingere de ursulet )





Blushurile multifatetate sunt hand-made, ceea ce ma face sa le apreciez si mai mult!


FrontCover are kituri deja stabilite cu diferite idei de machiaj. In cutiute gasiti mai multe produse cu care sa obtineri lookurile perfecte, dar si o brosura cu idei "pas cu pas"!




Mie mi-a atras atentia Shadow Glow Fluid, care confera luminozitate intensa fardurilor, aproape de wet effect, poti obtine si o nuanta personalizata de tus prin trasarea unei linii subtiri la baza genelor. Abia astept sa testez acest produs ;)

Dr. Brandt ne incanta cu noul CC cream cu efect de uniformizare si iluminare a tenului. Experienta Dr. Brandt pe partea de ingrijire este transpusa si in acest noi produs.


La capitolul machiaj nici Sephora nu se lasa mai prejos si aduce in atentie texturi stralucitoare si waterproof sau ambalaje usor de manevrat ... 




Gama de ingrijire Dr. Murad, care abia ce s-a lansat in Romania sunt prezenti cu produse de ingrijire specifice fiecarui tip de ten.


Lancaster acorda atentie speciala si barbatilor sau copiilor. Eu voi incerca lotiunea cu protectie 50+ pentru copii, care intra foarte repede in piele, nu lasa strat lipicios si poate fi aplicata chiar pe pielea umeda. Ideala pentru vara, plaja si copii nerabdatori. Si celelalte produse destimate femeilor sau barbatilor beneficiaza de aceleasi plusuri ;)

La Strivectin am intalnit-o zambitoare pe Malin Ljunggren, care mi-a explicat de ce produsele lor functioneaza atat de bine pe vergeturi, dar si pe riduri.
Recunosc ca am un produs, dar nu l-am incercat inca si nici nu aveam de gand sa il pun pe fata, dar acum am inteles ce si cum. Pentru vergeturile mele este deja tarziu ( sunt albe) dar ridurile abia ce incep sa apara. O sa le vin eu de hac!
Malin mi-a explicat ca au ajuns la aceasta concluzie in urma unei "greseli" haioase. Cand au facut partea de testare, doamnele s-au intors super fericite ca rezultatele pe riduri sunt uimitoare.... dar era o crema conceputa pentru vergeturi... :)


Relaxine au fost si ei prezenti. Produsele sunt deosebite si va las pe voi sa le descoperiti in magazinele Sephora.

Si partea de nail este exuberanta si plina de culoare la Ciate ...

sau Sephora ....



... la Nail Inc produsele 2 in 1 colour&pop art sunt must... sau aplicatiile florale.
Nuantele naturale de nude pe mine ma fascineaza:



Sa nu uitam parul ....

Si la incheiere parfumuri, multeparfumuri.




In Mai, va invit in magazinele Sephora sa doscoperiti noutatile verii.

Pana data urmatoare,
Kisses from Dana!








Etichete: , , , , , ,