Colectia Aqua Matic de la Make Up For Ever!

Dragilor,

Va povesteam intr-o postare anterioara despre noutatile Make Up For Ever din cadrul evenimentului Sephora.



A fost primul brand la care eu m-am oprit. Nu incercasem noile blush-uri HD ale lor, asa ca am mers glont catre ele! Au o textura cremoasa la prima atingere, insa pe ten devin pudra asa ca pot fi puse si dupa ce ai fixat baza de machiaj. Asta pentru cele care, inca nu incalca aceasta regula.... este ok cu noul blush de la MUFE.




Apoi Jeny m-a recunoscut si am stat de vorba despre noile produse, culori sau texturi din colectia Aqua Matic si chiar am aflat o noutat de toamna ( se schimba formula fardurilor ). Colectia de vara are 5 nuante noi Aqua Lip, mascara waterproof Aqua Smoky Extravagant, o nuanta noua pentru Aqua Rouge si o colectie noua de creioane waterproof.

 De asemenea, noul spray de fixare Mist&Fix are o formula inbunatatita cu agenti de hidratare si rezistenta, deci este mai bun si ajuta machiajul sa reziste mai mult decat formula anterioara.

Nu am facut un review acestui produs pentru ca am apucat sa il termin si am lasat-o balta, dar pe langa spray de fixare el mai poate fi folosit si inainte de machiaj ca baza ( atentie numai in situatii speciale, nu every day ), daca il folositi la fixator de machiaj sa stiti ca ia din efectul acela pudrat  ( cand scapi prea multa pudra de fixare ), poate fi si fixator de glitter sau pigment.... intensifica nuantele de farduri pulbere daca umezesti pensula cu Mist&Fix ... eu spun ca este foarte bun in trusa ta de make-up!

Fetele au facut o demonstratie live prin care au recreat exact imaginea noii colectii Aqua Matic! Va las cu filmuletele ;)




Din intreaga colectie am trecut pe wish-list asa:
Noul tus waterproof 


( trei ) Creioanele retractabile waterproof 

Creioanele retractabile chiar sunt super rezistente si vibrante; sunt waterproof si se sterg numai cu demachiant ( am incercat eu cu servetele umede si nope... nici o sansa ).

Tie ce produse Make Up For Ever iti plac? Eu am review la multe produse MUFE chiar aici !

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,