Machiaj de primavara cu produse Max Factor


.... the make-up of make-up artists!
Da si eu ma incadrez in aceasta categorie. Inca din liceu foloseam produsele Max Factor, insa cand am inceput sa profesez meseria de make-up artist le-am cam ignorat... Acum le-am redescoperit si ma bucur de ele in machiajul meu!

Asa cum v-am obisnuit eu ma machiez destul de simplu, dar acest tip de machiaj l-as purta cu succes in zilele calduroase de primavara, iar week-endul ce urmeaza este o ocazie foarte buna sa il incercati si voi.

Am pregatit tenul prin curatare, tonifiere si hidratare. In aceasta perioada folosesc lotiunea micelara de la Bioderma, tonerul Hydra Vegetal de la Yves Rocher si crema hidratanta din gama Me&Mom de la Cosmetic Plant.

Dupa ce am pregatit temeinic tenul am aplicat fondul de ten Facefinity All Day Flowless si am fixat cu pudra Creme Puff!
Fondul de ten este cel mai bun dintre toate fondurile de ten pe care eu le-am incercat de la ei ( si am incercat cateva ). Nuanta Beige 55 mi se potriveste foarte bine, acoperirea este medie si rezista destul de mult. Eu l-am purtat o zi intreaga, iar luciul inestetic nu si-a facut aparitia inainte sa fi trecut deja sapte, opt ore. Datorita tehnologiei flexi-hold, baza fondului de ten permite produsului sa se "aseze" perfect pe piele, fara a crea senzatia de ten incarcat, acopera micile imperfectiuni fara sa fie nevoie de corector si tine sub control sebumul.
Pudra Creme Puff este un produs cu traditie in portofoliul Max Factor, iar cu ocazia aniversarii a 60 de ani de la crearea acestul produs ambalajul a fost imbracat in haine aurii de sarbatoare.
Pudra este compacta, poate fi folosita pentru retusurile de peste zi, dar si ca fond de ten!

Dupa ce am pregatit baza pentru fardurile de ochi ( fond de ten fixat cu pudra ) am aplicat creionul Wild Shadow numarul 10 si am intins pe pleoapa pana in pliu. Am definit pliul cu bronzerul de la Too Faced si apoi am fixat creionul cu fardul Turquoide Fury tot de la Max Factor.



Am aplicat linia de tus cu noul tus 24 Perfect Stay Thick &Thin Eyeliner al carui aplicator are o latura plata si una rotunjita pentru a facilita trasarea liniilor precise atat daca alegi o linie ultra subtire sau mai ingrosata. Cu un singur produs poti obtine look-uri incredibile din "joaca" cu acest tus.
Mi-am intors genele si am finisat cu mascara neagra Scandaleyes Lycra Flex de la Rimmel.



Sprancenele nu sunt machiate pentru ca le am repigmentate, experienta despre care am scris aici

Pe buze am aplicat Colour Elixir giant stick in nuanta Mysterious Hasel nr 55 ( un nude perfect ) si am dat stralucire cu luciul de buze nr 03 Trend Setter.

 

Aceasta este propunerea mea pentru acest week-end de primavara! Enjoy the sun...

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , , , ,