Review fond de ten stick Numeric ProOf si scurta parere despre alte cateva produse

Dragilor,

Brandul Numeric ProOf este de origine franceza si a fost creat pentru a raspunde noilor tendinte legate de imaginea numerica ( HD). Dupa doi ani de cercetare NP vine pe piata cu noi texturi care ofera transparenta si putere de acoperire, iar efectul este un machiaj mat si luminos.

Dupa cum am promis intr-o postare anterioara, revin cu un review detaliat pentru fondul de ten stick de la Numeric ProOf.
Testez acest produs de mai bine de o luna si ma conving pe zi ce trece ca este un produs WOW!
In primul rand imi place ambalajul. Este negru mat ( cam asa sunt majoritatea produselor profesionale ), practic si poate fi purtat in geanta pentru eventualele retusuri.
Eu am nuanta Asia si l-am folosit de fiecare data cand m-am machiat, dar mai ales l-am folosit si pentru cliente. Se aplica foarte usor, se intinde usor mai ales pentru ca este stick. Trasez cateva linii pe fata si apoi intind pana acopar toata zona astfel reduc aplicarea la maxim 1 minut! Super rapid, nu?
Sa va mai spun un truc: daca as fi avut si o nuanta mai inchisa ( o rezolv curand, promit! ) as fi trasat una dintre linii fix sub pomete si astfel mai "rezolv" un pas: conturarea. Deci in doi timpi si trei miscari ai rezolvat aplicarea fondului de ten cu tot cu conturing in maxim 2 minute ... la propiu.
Puterea de acoperire este medie, textura pudrata si finish semi-mat! Acest fond de ten mai are un mare plus pe langa rezistenta indelungata 10-12 ore daca il fixezi cu pudra, minimizeaza aspectul porilor si arata natural pe ten. Pentru acoperirea imperfectiunilor Numeric ProOf are si o gama variata de nuante pentru corectoare. Eu am prezentat un corector in postarea de aici si in continuare este alegerea mea in machiaj pentru acoperirea cearcanelor sau altor imperfectiuni.

Ca sa va dovedesc rezistenta acestui fond de ten va prezint pe una dintre clientele mele. Machiajul l-am realizat dimineata pe la 7.00 si l-am terminat pe la 8.00 si arata asa....



...apoi pe la pranz arata la fel de proaspat...


... iar dupa miezul noptii la taiatul tortului asa...


Asadar dupa mai bine de 12 ore fondul de ten era tot acolo si finish-ul tot mat-natural.
Va rog sa aveti in vedere ca pozele nu sunt profesionale... prima este cu aparatul meu, iar celelalte cu aparatele invitatilor la eveniment.

Pigmentul meu este in nuanta Gold. Poate fi folosit pe pleoapa mobila ca fard ori ca iluminator. Mie imi place cel mai mult ca peste fardurile cremoase si preferabil mate sa aplic pigmenti... rezultatul este luminos, elegant si rezistent, iar in poze atata divin.


Iluminatorul lichid Numeric ProOf este foarte discret, rezistent si cu un finish natural. In poza mea a iesit ceva mai stralucitor decat este el in realitate si il recomand pentru ca nu accentueaza imperfectiunile tenului chiar daca atrage lumina.


Produsele Numeric ProOf, dar si Pensule Kim, Creme VitaCreme, Blink sau BeautySo Clean ( review aici ) pot fi achizionate online pe Adhara.ro.
Nu ratati nici Make-up Fest de la Sala Dalles week-endul acesta 9-10 Nov, iar standul Adhara il gasiti acolo. Intrarea este libera!

Ati incerca acest fond de ten stick? Ati incercat produsele Numeric ProOf?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , ,