Ritualul meu de ingrijire!

Dragilor,

Desi eu sunt destul de constanta in ingrijire, trebuie sa recunoasc ca mai schimb produsele in dorinta de a incerca cat mai multe variante bune pentru tenul meu.
Astazi va arat exact produsele folosite in acest moment si va spun cateva pareri despre ele. Veti regasi constante si desigur produse "de tranzitie".



Nu va asteptati sa fie atat de putine, nu este asa?
Ei bine ritualul meu nu este deloc complicat, doar respecta cele trei reguli de aur: Curatare, Tonifiere si Hidratare!

Curatarea tenului trebuie realizata atat seara cat si dimineata. Ambele momente sunt extrem de importante pentru ca trebuie sa ne pastram tenul curat indiferent ca am purtat sau nu machiaj.
Asadar, dimineata prefer sa curat tenul cu lotiuni speciale nevoilor tenului meu deshidratat, dar cu tendinta de ingrasare.


Pentru dimineata, alternez intre Liz Earle Cleanse& Polish Hot cloth si lotiunea de curatare de la Himalaya . Lotiunea de curatare cu Neem este putin mai agresiva cu tenul meu si de aceea nu o folosesc zilnic. Extractul de neem ajuta la curatarea si purificarea tenului cu probleme, ajuta in tratarea acneei sau excesului de sebum.

Seara demachierea este realizata cu produse special destinate acestui scop:


Lotiunile micelare le folosesc pentru demachierea tenului, pentru ochi raman preferate demachiantele bifazice ( acum realizez ca nu i-am facut o poza ). 
Preferat este in acest moment demachiantul Purete Thermale 3 in 1 de la Vichy pentru ca imi place formula imbogatita cu apa termala, probabil de aceea este atat de delicat atunci cand intra in contact cu pielea, curata foarte bine si nu agreseaza zona ochilor. 

Apoi urmeaza tonifierea. Singurul produs pe care il folosesc in acest sens este tonic-ul Facial Spray with Aloe, Herbs and Rosewater de la Mario Badescu



Apoi urmeaza hidratarea. Atentie la acest pas pentru ca daca intentionati sa puneti machiaj ( si va recomand sa o faceti ) trebuie lasat aproximativ 20 minute astfel incat crema hidratanta sa patrunda bine in piele.


Acum folosesc o crema hidratanta de la Farmec, dar nu imi place deloc. Nu stiu ce a fost in capul meu sa o cumpar (de la piata, atentie! )... o voi inlocui foarte curand. Noroc ca mai am si alte produse cu care sa alternez.
Iarasi este foarte important sa ne protejam de soare indiferent de anotimp. Pentru tenul meu folosesc tot Vichy.
Daca nu ma grabesc extrem de tare folosesc si Pore refining serum ( se recomanda dimineta si seara).
Zona ochilor o ingrijesc cu produse speciale. Acum am un mini-ser de la Yves Rocher.
Seara aplic Caviar Serum de la Capra Negra, dar iarasi mi se pare cam apa de ploaie... nu simt sa faca mare lucru. Ei un "campania de marketing" spun ca trebuie folosit impreuna cu crema de noapte din aceasi gama, insa de la "este recomandat sa...." ori "cele mai bune rezultare sunt daca folositi simultan ... " si pana la nu are nici un efet de unul singur este drum lung si se lasa cu low credibility. Pacat!
Tot zilnic folosesc si balsamul de buze, pe care va recomand sa nu il ocoliti chiar daca nu vi se usuca buzele. Eu am cate ceva in fiecare geanta, iar vaselina este prietena mea de acasa.
Mda, trist! Am doar doua genti...


Pentru ca ofera hidratatre intensa si are efecte rapide, am pus in kit-ul meu de make-up crema pentru buze de la Alive. Imi place acest produs mai ales ca are un raport bun calitate/ pret!

Cam astia sunt pasii pe care eu ii parcurg zilnic pentru ingrijire, insa de 2-3 ori pe saptama aplic si masti pentru ten. Preferatele mele sunt cele de la Montagne Jeunesse pentru ca sunt naturale si chiar te "obliga " sa te relaxezi ... adica cele 10-15 minute trebuie sa stai relaxata si sa te bucuri de efectele lor. Recunosc ca revin mereu la masca tonifianta cu castraveti si mai nou m-am indragostit de cele hidratante cu cioolataaaaa.
Fructele sunt si ele prezente in rutina mea de ingrijire printr-o gustare zilnica si prin mastile de la MJ sau Himalaya.

Desi este un intreg mit referitor la benzile pentru puncte negre,eu nu le pot ignora complet, asa ca lunar realizez aceasta procedura. Acum am un plasturii cei mai noi de la Himalaya si imi plac mai ales ca miros fresh a portocale. Este un miros discret, iar plasturii isi fac treaba foarte bine. Este si mai ieftin si mai nedureros fata de un tratament la cabinetul de cosmetica.

Am cam cuprins toti pasii pe care eu ii parcurg pentru un ten frumos si sanatos, dar mai trebuie sa tinem cont si de alimentatie. 

Care este ritualul tau de ingrijire?
Sper ca iti este de folos articolul.

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana


Etichete: , , , , , , , , , ,