Beauty So Clean - dezinfectanti pentru cosmetice

Dragilor,

Desi am de ceva timp acest produs, cu greu adus din UK, abia acum m-am decis sa scriu despre el.


Incep prin a sublinia importanta igienei cand ne machiem si mai ales cand mergem la cliente. Pe langa igiena personala trebuie sa avem grija ca pensulele sa fie curate si dezinfectate. Produsele cosmetice (fardurile, rujurile, blush-uri, creioanele khol, etc... ) trebuiesc dezinfectate si ele.
Articolele din revistele de beauty ne spun despre bacteriile din trusa de farduri si ne sfatuiesc sa le schimbam cat mai des, dar de ce sa nu le pastram departe de focarele de bacterii? Este mult mai ieftin sa iti dezinfectezi pesulele si fardurile decat sa le schimbi anual. In farduri sau alte produse cremoase tindem sa punem pensula de mai multe ori pentru a obtine efectul dorit, dar de fiecare data lasam si sebum sau bacterii pe suprafata lor, asa ca eu folosesc Cosmetic Sanitizer pentru curatare.
Desi varianta alcoolului izopropilic este mai ieftina, personal nu il consider "formulat" special pentru acest scop, deci nu vad de ce as risca. Folosesc dezinfectantul pentru farduri de mai bine de un an si va marturisesc sincer, ca multe dintre clientele mele sau chiar si colegi make-up artisti ridica admirativ din spranceana cand vad ca acord importanta igienei si mai ales produselor cu care o fac!
Acest produs m-a ajutat si atunci cand am ajuns la destinatie cu un fard spart... avand alcool in compozitie am putut repara fardul spart si l-am folosit linistita dupa cateva minute.

In ceea ce priveste pensulele lucrurile stau destul de clar: pensulele se spala cu apa si sapun sau cu solutii speciale. Daca sunt pensule folosite exclusiv pentru uz propriu, atunci curatarea o puteti face saptamanal (nu este gresita daca faceti acest lucru mai des) iar daca pensulele sunt in kit-ul profesional atunci trebuiesc curatate OBLIGATORIU dupa fiecare utilizare.

Mai jos va las filmuletul lui Goss despre curatarea si dezinfectarea pensulelor de machiaj.


De atunci si eu folosesc acool izopropilic pentru curatarea pensulelor, insa pentru situatiile in care merg de la clienta direct la cealalta nu am cand sau unde sa fac operatiunea aceasta, asa ca apelez la solutii speciale de curatare si igienizare, care se usuca repede. Acum cei de la Beauty so Clean au si brush cleaner, care curata si dezinfecteaza instantaneu lasand pensulele complet uscate in cateva secunde.

In concluzie imi sunt de mare ajutor aceste produse si le voi folosi in continuare. Vestea si mai buna este ca  acum le gasiti si in Romania aici.

Update: Produsele Beauty so clean pot fi achizitionate si de la Adhara Produse Cosmetice. Tot aici gasiti si produsele Numeric Proof, Blink, VitaCreme sau pensulele Kim.

Voi va dezinfectari fardurile? Ce folositi pentru asta?

Pana data urmatoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,