Produsul multifunctional Super Crema de la Pupa

Dragilor,

Pentru ca imi place atat de mult baza de machaj de la Pupa, am decis sa ma abonez la newsletter-ul lor. Asa am aflat ca au lansat pe piata cateva produse multifunctionale "din cap pana in picioare". Super crema Idratante poate fi folosita atat pentru ten, maini, corp si chiar pentru par.
Iata reclama lor la acest produs:



Nu stiu ce sa spun... parca nu m-as da cu crema de maini si pe par, dar este un produs interesant. Pentru gramajul pe care il are mi se pare un pret rezonabil. Voua?
Sper sa pun mana pe el cat mai curand si sa testez... asa voi scapa de bagajele inutile in vacanta; imi iau Super Crema, pudra bronzanta, mascara, iluminatorul si gata!
Imi mai place si tratamentul SOS ... suna tare interesant.
Voi ati incerca un astfel de produs?

Pana data urmatoare,
Kisses from Dana

Etichete: , , , , ,