Natural look

Dragilor,

Stiu ca de mult timp nu am mai postat un machiaj de-al meu, insa nu m-am machiat altfel decat super natural si in mare graba!

Machiajul de astazi este natural si am testat quad-ul Goddess Eye de la MeMeMe Cosmetic.


Dupa cum observati ambalajul este rotund, clasic cu invelis mat si capac transparent pentru a vedea nuantele fardului. Nuantele paletutei sunt foarte pigmentate si cu finish sidefat. Sunt ideale pentru vara ca sa scoata in evidenta pielea bronzata, insa nu obligatoriu.
Eu am purtat machiajul o zi intreaga si nu s-au stans in pliu (si nu am folosit o baza ca sa "ajute" ). Merg foarte bine si toate combinate pentru pometi! Arata divin!!!
Nu stiu sa fie farduri minerale, insa exact ca cele de tip baked tind sa se "pietrifice" in timp.
Pentru ca sunt multumita de acest produs, mi-a atras atentia si un alt quad: Fire Eyes
Eu mi-am cumparat intreg kit-ul Goddess Collection va promit ca voi realiza un machiaj cu toate produsele de acolo si voi fi tare stralucitoare ... pentru ca sunt produse sidefate :).
Sa revenim la machiajul nostru natural!





Ce spuneti, va place?
Voi ati incercat produsele MeMeMe?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,