Review oja Tahe & Giveaway with it! CLOSED

Dragilor,

Stiti ca in ultima perioada am inceput sa imi declar iubirea pentru oje si incep usor sa imi maresc colectia! Trebuie sa va marturisesc ca m-am bucurat foarte mult cand am primit propunerea de a testa ojele Tahe.

Aceste oje sunt profesonale si le gasiti exclusiv in saloanele de infrumusetare, dar unic imporator in Romania al acestui brand este salonul  Arcad`Oro.
Eu am testat nuanta 41 si arata asa:



Mie imi place aceasta oja din mai multe puncte de vedere:  rezista decent pe unghiile mele chiar daca la manichiura trebuie sa refac mai des ( imi sare de a doua zi) pentru pedichiura stau linistita cam 2 saptamani. La mine nu dureaza nici o oja mai mult de 2 zile,deci nu este o tragedie acest fapt!
Are consistenta densa si imi este suficient un singur strat ca sa devina opaca, se usuca super repede si are o pensula minunata, care ma ajuta sa intind frumos pe unghie.


Acum sa trecem  si la premiu: un set de 3 oje Tahe in nuantele 103, 110 si 111.


Ce trebuie sa faceti pentru a castiga? Nimic mai simplu
1. Sa urmariti blogul prin Google Friend Connect
2. Sa dati like paginilor Salerm , Arcad`Oro si DanaMakeup
3. Sa dati share acestui concurs
4. Sa lasati un comentaiu la  aceasta postare cu "indeplinirea" conditiilor de participare.

Concusul va incepe din acest moment si se va incheia in data de 24.Mar.2013

Pana data viitoare,
Kisses from Dana


Etichete: , , , ,