Review blush HD de la Make Up For Ever

Dragilor,

Astazi va vorbesc despre un alt produs al brandului Make Up For Ever: HD Blush. Eu il am in nuanta nr 14 si este o piersica minunata cu particule iluminatoare foarte fine; nu se vad pe camera, insa ilumiaza frumos pomentele.
Produsul arata asa:



Este un blush cremos, foarte pigmentat, se usuca rapid asa ca trebuie sa aplici putin si repede.
Acest blush este rezistent chiar si la temperaturi mai ridicate motiv pentru care eu il folosesc ca baza pentru blushul pudra in machiajul mireselor. Chiar daca rezista extrem de bine si singur eu fixez produsele crema cu ceva pudrat intotdeauna.
Desi am aqua cream intr- o nuanta de piersica, acest produs m-a atras mai ales ca are sistem de difuzare cu pompita ce nu permite patrunderea aerului, deci nu se va usca mai repede decat este cazul.
Stiu ca este un produs scump, insa merita investitia!
Voi ati incercat produsele MUFE? Ce parere aveti despre ele?

Pana data viitoare
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,