Noua colectie Himalaya Herbals


Dragelor,

Cu emotie am participat joi, 15.11 la lansarea noilor produse Himalaya Herbals. Fetele de la Apollo Mod au organizat evenimentul la restaurantul Satya unde m-am simtit extraordinar .


Eu cunosc produsele Himalaya mai ales de pe partea farmaceutica pentru ca au produse naturale si foarte bune. Aviz mamicilor: recomand cu drag Bonnisan si uleiul de masaj.
Celelalte produse din gama pentru bebelusi nu le-am incercat, dar asta nu inseamna ca nu sunt bune!
Oricum … la un moment dat ma intrebam daca nu au si produse de ingrijire, caci dupa experientele bune cu produsele mentionate mai sus au un mare plus din partea mea: produse naturale cu rezultate frumoase.
Gama de ingrijire de fapt exista pe piata, dar nu stiam eu de ea. De acum nimeni nu cred ca va mai rata standurile Himalaya Herbals, caci sunt prezente si in magazinele Mega Image, iar tu sigur ai unul aproape de casa!
Nu cred ca este necesar sa va fac eu o insiruire a produselor, dar va spun ca gasiti  pentru orice nevoie a tenul tau. Exista gama pentru tenuri cu probleme, crème de corp sau produse pentru ingrijirea parului.

Ma incanta foarte tare aceste produse, abia astept sa le incerc si sper sa revin cu impresii noi dupa testare! Nu va pot promite review prea curand pentru ca am multe produse incepute si chiar vreau sa le termin.

Am studiat putin produsele distribuite de Apollo Mod si categoric voi adauga cate ceva si in cutiutele pentru proiectul Shoe Box pentru care am si un blog-sale.

Kisses from Dana!

Etichete: ,