Inglot nails nr 964

Dragilor,

Astazi va prezint oja mea de la Inglot. Am primit-o in Pink Box-ul de luna trecuta si o iubesc!
Este o nuanta frumoasa cu irizatii, o gasiti cu numarul 964 pe tricou.

Lumina naturala
Lumina artificiala

Va rog sa ignorati unghiile si sa imi iertati neindemanarea, dar eu zau ca nu imi pot face manichiura fara sa ma manjesc pana la coate.

Lumina artificiala

Ce as vrea sa subliniez este ca oja rezista foarte bine pe unghii in conditiile in care le-am colorat vineri si pozele sunt facute miercuri observati ca abia au inceput sa se strice putin la varfuri. Rezistenta i-a fost testata in cele mai grele conditii pentru ca stau acasa cu cei 2 copii, iar mainile mele sunt agresate zilnic de diverse substante si mai mereu sunt cu mainile in apa...

Aceasta oja are un mare plus din partea mea si cand voi avea ocazia sa mai vad si alte nuante voi cumpara.

Voi aveti oje Inglot? Va plac?

Kisses from Dana!

Etichete: , ,