Eva Longoria inspired look - for L`oreal

Dragilor,

Cei de la L`oreal ne incanta cu un concurs de machiaj in cadrul aplicatiei de pe Facebook. Tot ce trebuie sa faci este sa realizezi un machiaj cat mai aproape de cel al Evei si sa ai minim 15 likes pentru a intra in etapa de jurizare.
Ce este inedit la acest concurs: juriul format din colegele mele blogerite de beauty finaliste ale Scolii de Beauty Bloging.

Oricum, eu am realizat acest machiaj si am folosit chiar fondul de ten Lumi Magique in nuanta N4 Pure Beige si mascara L`oreal Volumissime varianta Waterproof.
Fondul de ten imi place cum arata pe fata, dar cred ca ar straluci mai putin daca va fi aplicat peste o baza de machiaj (nu matifianta). Textura este foarte cremoasa, se intinde usor si uniform.
Tind sa cred ca nu este tocmai potrivit tenurilor grase pentru ca reflecta luminia si poate da un aspect prea lucios al tenului... asa cam cum arata poza mea din galerie


Va las mai jos si cu alte poze, iar daca va intereseaza cam ce alte produse am folosit, va rog sa ma intrebati printr-un comentariu.










Daca va place si doriti, va rog sa ma votati. ?Ma gasiti in galerie pe la pagina 34.

Kisses from Dana!

Etichete: , , ,