Numeric Proof Haul, swatches si pareri


Dragii mei,

Anul acesta a fost primul in care merg la targul de frumusete de la Romexpo, iar motivul principal este testarea produselor NumericProof. Produsele brandului sunt complete skincare, make-up, genti si accesorii. Distribuitorul in Romania este Adhara Cosmetics .

Am auzit de Numeric Proof pe la sfarsitul anului trecut. Mi s-a aprins un beculet, dar am vrut sa caut ceva mai multe informatii pe internet. In timp ce ma uitam la showul Face Off (multe dintre voi stiti despre ce este vorba) am vazut printre produsele puse la dispozitie concurentilor si cateva de la Numeric Proof. Bucuroasa nevoie mare ca stiu despre ei mi-a fost confirmata increderea, starnita curiozitatea asa ca nu m-am abtinut si mi-am cumparat cateva produse: un corector, un luciu de buze si un blush. 


Pentru ca la standul Adhara Cosmetics se gasesc si pensule KIM am cumparat si 2 pensule.


 Pensulele KIM sunt foarte moi, au precizie in aplicarea fardurilor si imi plac ca sunt din par natural.

Acum sa va spun prima impresie despre produsele cumparate!



Corectorul este foarte pigmentat , rezista foarte bine pe ten. Desi are o textura cremoasa se usuca repede, astfel se micsoreaza considerabil sansele de a se seta in riduri.
Pentru ca este un corector are si putere foarte mare de  acoperire


 Blushul imi place la nebunie. Este in nuanta de piersica, mat! De mult timp imi cautam un blush piersica mat!
Si acest produs este minunat, imi place ca rezista si mai ales ca este foarte pigmentat.



Rujul lichid este de asemenea rezistent. L-am pus pe buze chiar la targ si apoi am mers cu prietena mea sa pranzim … cand am terminat  rujul era inca pe buzele mele intact  cam 70% … isi pierduse putin din stralucirea de glos de la inceput. Ce este uimitor la acest ruj lichid: nu usuca buzele chiar daca are rezistenta mare.

Pe masura ce voi testa mai mult timp produsele voi reveni cu reviw-uri detaliate. Poate voi face si cateva comparative pentru voi.
Chiar va provoc sa imi spuneti cu care dintre produslee din trusa mea de make-up doriti comparatia.
Astept parerile voastre!

Kisses from Dana!

Etichete: , , ,