Machiajul pentru Vio :)

Dragilor,

Sa nu credeti ca daca am rarit foarte tare postarile v-am uitat... nu nici vorba.
Sa nu credeti nici ca nu mai lucrez, ba din contra... si pentru asta imi urasc aparatul de fotografiat ca nu imi arata adevarata culoare a machiajelor :(

Una peste alta, azi va arat machiajul pentru cununia civila pe care l-am facut Violetei.


Produse folosite pentru fata:


- spray hidratant Mario Badescu
- primer All Matte de la MUFE
- fdt Mat Velvet+ de la MUFE
- Super Matte Loose powder de la MUFE
 - anticearcan waterproof de la Makeup Atelier
- pudra bronzanta de la Too Faced pentru contur
- blush crema Makeup Atelier Paris in nuanta Natural Red
- iluminator Estee Lauder

Produse folosite pentru ochi:


- baza formata din fdt fixat cu pudra
- primer format din acuarela Makeup Atelier in nuanta Fildes
- fard maro mat MUFE
- paleta Sleek Original (auriu, auriu cu reflexe roz, negru)
- eye dust de la Kryolan (verde)
- mascara L`oreal Volumissime
- gene false Red Cherry nr 415

Produse folosite pt buze:
- vaselina cosmetica
- ruj Makeup Academie
- fard roz pentru fixarea rujului 

Sper ca va place.
Kisses from Dana

Etichete: , , , , , , , , , , , ,