Quick Make-up tip : Lips

Dragilor,

Iata ca mai completez putin rubricuta mea preferata.

Astazi vreau sa va propun o alta solutie pentru a face rujul sa reziste mai mult si desigur sa fie mult mai vibrant! Cele mai multe dintre voi folositi sigur pudra libera pentru a fixa rujul pe buze, dar eu va propun chiar un fard de pleoape pentru asta. Evident ca fardul trebuie sa fie in culoarea rujului :)

Eu am nuantat aici un gloss prin aplicarea fardului de pleoape pentru fixare si am avut o surpriza minunata sa constat cat de mult mi-a rezistat ... cam 4-5 ore (mult pentru un gloss, nu?)

Sursa foto: http://alexandruabagiu.com/

Am mai folosit aici un fard pentru a schimba putin culoarea rujului...

Folosindu-ne de acelasi principiu puteti sa va "creati" un ruj in orice culoare de fard. Aplicati un gloss transparent si apoi nuanta de fard dorita. Puteti aplica in oricate straturi pentru a ajunge la intensitatea dorita.

Sper sa va fie cu folos.

Kisses from Dana!


Etichete: , ,