Review Creion pentru sprancene Fontana Contarini

Dragilor,

De mult timp imi doream sa am cateva produse Fontana Contarini, dupa cum se poate vedea si in wish-listul meu. Iata ca am reusit acest lucru datorita celor de la Fontana si Monei, care mi-au oferit spre testare Creionul pentru sprancene.
Incep prin a va spune ca imi plac foarte mult produsele incercate pana acum si voi mai cumpara pe viitor de la ei. Sunt o clienta fidela, ce sa spun!


Creionul este in varianta clasica prevazut cu periuta in capat. Il gasiti in doua nuante una deschisa potrivita blondelor si una mai inchisa si se poate comanda de pe site-ul Fontana Contarini: http://www.fontanacontarini.ro/
Eu am nr.1 , adica varianta mai inchisa



Asa arata sprancenele mele daca nu sunt conturate:


Si asa conturate cu creionul de la Fontana Contarini.



Nu arata fals sprancenele conturate cu acest creion pentru ca se adapteaza putin la nuanta pielii. Recunosc ca folosesc putin produs la fiecare aplicare pentru ca se intinde foarte bine,  iar periuta din capat isi face treaba excelent!
Imi puteti admira sprancenele conturate cu acest creion aici sau aici

In concluzie imi place foarte mult acest produs, are termenul de valabilitate 3 ani, deci ma va tine mult si bine. Se aplica rapid si este cremos.
Categoric mi-ar fi placut sa aiba ceva mai multe nuante. Atat!

Voi ati incercat produsele Fontana Contarini? Ce parere aveti?
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,