M-a decis sa fiu BIO!

Dragilor,

M-am decis sa fiu BIO!


Poate va intrebati ce mi-o fi venit, insa eu m-am intrebat : De ce asa tarziu?
Dupa aceasta vara cand mi-am tot plans tenul ca este foarte gras si luceste mai tare ca Soarele, acum pot sa spun ca este uscat cu tendinte de descuamare. Imi ingrijesc tenul, insa poate nu folosesc produsele potrivite. Cele conventionale contin parabeni si multi iritanti, deci era normal sa ma indrept catre cosmetica naturala.

Tare fericita sunt, ca deh asa sunt si eu in trend. Noroc ca este un trend pozitiv. Documentandu-ma pe aceasta tema am intalnit tot felul de termeni ca natural, bio, eco, organic, vegan.... oare toate inseamna acelasi lucru? Ei bine NU. Hai sa ne lamurim putin cum sta treaba in realitate.

Cosmeticele naturale sunt produse care contin ingrediente naturale. Toate plantele sunt crescute in natura fara a fi interzisa stimularea lor artificiala. V-ati prins ca este o capcana! Deci eticheta pe care scrie NATURAL nu garantează obligatoriu o calitate superioară a produsului.

Mai gasim si notiunea de vegan, care inseamna netratat termic sau cel mult presate la rece. Cand gasim denumirea de vegan inseamna ca produsul se bazeaza pe folosirea fructelor, semintelor, uleiurilor esentiale si petalelor de flori in stare proaspata pentru a pastra proprietatile. Atentie capcana ramane caci nu exista garantia ca ingredientele folosite sunt si bio. 

Notiunea de bio / organic / eco este folosita cu acelasi sens: ingrediente de ordine naturala asupra carora nu s-a intervenit cu stimulente artificiale  (ingrasaminte, tratarea solului, hranirea anumalelor cu produse tratate chimic, etc, etc) si evident sunt mai prietenoase cu mediul.
 Produsele BIO sunt acele produse care sunt obtinute doar din extractele plantelor crescute pe pamanturi netratate chimic si din seminte nemodificate genetic. In plus la produsul finit nu se adauga conservanti chimici, nu se adauga coloranti si nu se adauga parfumuri sintetice sau obtinute din petrol sau derivate (doar cele din uleiuri esentiale). Ca o concluzie evidenta cosmeticele de acest tip trebuie sa aiba in compozitie 95% ingrediente bio si sa fie certificate de catre sistemele specifice!


Stiati ca: Produsele Bio sunt produse ce au aparut initial pentru persoanele alergice si persoanele cu pielea sensibila. Apoi, datorita efectelor spectaculoase, din ce in ce mai multe persoane au inceput sa foloseasca aceste produse. Nu pentru ca aveau o problema cu tenul (al lor sau copiilor) ci pentru ca vroiau sa elimine riscul de a deveni persoane cu astfel de probleme.


Iata-ma-s la finalul postarii sperand ca v-am luminat putin si, mai ales, sunt multumita ca m-am luminat pe mine! 
Aleg sa fiu BIO pentru ca asta inseamna sa imi rasfat cu adevarat pielea, inseamna sa fiu mai prietenoasa cu natura si sper ca voi fi mai buna si mai optimista!

Nu uitati de giveaway
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,