Review Liz Earle Cleanse & Polish hot cloth cleanser

Dragilor,

In primul rand vreau sa incep aceasta postare prin a le multumi celor de la Liz Earle pentru ca au fost super amabili ca mi-au trimis si mie spre testare acest minunat produs!



Am primit coletul cu produsul foarte frumos ambalat, o scrisoare personalizata (atat de personalizata ca a fost scrisa de mana... super cute) si multe alte informatii despre el si celelalte produse din gama. Imi pare rau ca nu am facut poze, dar cand l-am primit l-am despachetat cu viteza luminii si l-am incercat imediat :)
Am mai bine de o luna de cand il folosesc, deci parerea mea este deja formata si este una buna.
Stiu ca toata blogosfera lauda acest produs, dar jur ca este super super. Imi place la nebunie. Face exact ce promite, iar laudele ce ii sunt aduse le merita din plin plus ca a castigat numeroase premii pentru cel mai bun demachiant.

Sa va spun ce si de ce imi place acest produs:
- acesta este un sistem de curatare a tenului, vine insotit de doua prosopele care ajuta la exfoliere.
- este intr-un saculet dragut, care poate fi folosit  mai ales in vacante, plus ca mai ai loc de inca ceva pe langa Cleanse & Polish
-  dupa demachere iti lasa pielea curata, hidratata si stralucitoare
- are indrediente naturale foarte bune

- curata in profunzime porii, deci ajuta la eliminarea punctelor negre
- este un produs cremos


- produsul este prevazut cu pompita si ador aceasta treaba pentru ca dozarea este controlabila si igiena maxima
- nu este nevoie de prea mult produs la fiecare utilizare motiv pentru care va dura destul de mult pana se va termina
- valabilitate 30 de luni de la deschidere... nu imi fac griji ca nu reusesc sa il consum pana la expirare
- este un pret rezonabil avand in vedere ca nu iti agreseaza tenul si nici nu mai ai nevoie de produse adiacente
- miroase foarte placut a eucalipt, dar fara sa deranjeze

Am supus produsul la un test cam greu, am curatat cu el fondul de ten waterproof de la Makeup Atelier Paris si nu a fost nevoie de mai mult de doua pompite.
Nu am folosit produsul in zona ochilor deloc (nici macar de curiozitate) pentru ca aceasta zona este demachiata cu un demachiant bifazic.

Atat am avut eu de spus despre acest produs. Nu i-am gasit nici o hiba. Il iubesc si il voi recumpara dupa ce mi se termina.

Kisses!
Dana

Etichete: ,