Make Up For Ever Haul

Dragilor,

Eu nu voi face o posare "September fav", dar in schimb va arat ce mi-am mai cumparat de la MUFE :)

Contur pentru buze in nuanta RED:




Gene false fantezie ...




Lip Perfector ....

Paleta cu 5 corectoare


pudra libera ....

.. fard albastru nr 81

... pensula tesita pentru aplicarea linerului .....



... fard negru mat ....

Si iata ce am primit cadou la ultima vizita:


Cei de la MUFE sunt foarte draguti si in functie de comanda imi daruiesc cate ceva.
Cadoul din imagine a fost pentru oricine le-a calcat pragul si au achizitionat produse  pe durata targului de la Romexpo (15.09.2011 -18.09.2011) vor primi un cadou. A fost cireasa de pe tort ca ei nu au fost acolo anul acesta :)

Daca vreti review la un produs anume, pls let me know k sa il urgentez.

Kisses!

Etichete: ,